"tietonäyttö pimenee"

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
pastorisilli
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Loka 2012 21:37

"tietonäyttö pimenee"

Viesti Kirjoittaja pastorisilli »

Mulla on s-max -06 2.0 litranen bensa ja siinä pimenee mystisesti ajotietokoneen tietonäyttö todella kiusallista onko kellään ollu vastaavaa vikaa tai lääkettä moiseen.Ajattelin kysy ensteks täältä ennen ku rupeen soitteleen voorttille :roll: eikös se niin mee ettei kannata mennä merta edemmäs kalaan :wink:
Mondeo TDCI
Viestit: 29
Liittynyt: 27 Loka 2011 12:22

Re: "tietonäyttö pimenee"

Viesti Kirjoittaja Mondeo TDCI »

Oletko saanut tähän mitään ratkaisua?
Mulla sama ongelma enkä tiedä mitä tekisin.
yritäedes
Viestit: 2151
Liittynyt: 02 Marras 2010 21:30

Re: "tietonäyttö pimenee"

Viesti Kirjoittaja yritäedes »

Olen lukenut että softapäivitys olisi auttanut tuohon... :roll:
Mondeo 2.0 TDCI Turnier 2009
Mondeo 2.0 TDCI HB 2003 -ex
Focus 1.6 Zetec-SE Wagon 1999 -ex
Sierra 2.0 OHC Sedan 1989 -ex
pastorisilli
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Loka 2012 21:37

Re: "tietonäyttö pimenee"

Viesti Kirjoittaja pastorisilli »

Ei mitään uutta auringon alla soittelin auton myyjäliikkeeseen ja myyjä lupas selvittää kuuluuko "takuun" piiriin ja mikä mahtais olla vikana :? mut katotaan mitä selviää laitan tänne kyllä sitte kun oon viisaampi.Ajatttelin itekki tota päivitysjuttua. Ajotietokone ilmeisesti itessään kyllä toimii kun olin tripinkin saanu nollattuu vaikka näyttö oli pimeenä :mrgreen:
pastorisilli
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Loka 2012 21:37

Re: "tietonäyttö pimenee"

Viesti Kirjoittaja pastorisilli »

No vihdoinkin jotain uutta tietoo näytön pimenemiseen olin viikolla Foorttin pajalla ja laittoivat sen töpseliin ja kävivät läpi viat muttei mitään löytyny sähköpuolelta jokseenkin arvattavissa :evil: Rasvanäppi kehu että näytön piirikortissa voi olla kylmäjuotos joka aiheuttaa sammumista joten otetaan mittaristo irti ja viedään jollekki elektroniikka pajalle tarkistettavaksi ja uudelleen kolvattavaksi.
Näis uusis mittareis on sellanen mukava juttu ettei itte pysty edes lamppua vaihtaan ja koko mittarin uusiminen maksais palttiarallaa 600e ja näytön korjaus kuulemma tulee paljon halvemmaks no aika näyttää :roll:
Tilaan uuden paja ajan sitte kun aikataulut natsaa ja laittelen tänne sit miten kävi.
Vastaa Viestiin