Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mulla on ford escord vuosi 89 1.3l.Siinä on viisi avainta.Kuskin oveen käy yksi,virtalukkoon yksi ja peräkonttiin yksi mutta vänkärin puolelle ei käy mikään avain vaan pitää sisältä päin avata mikä voisi olla onjelma ps.Lukot on aika väljiä.
Lukko kulunu tai avaimet kulunu tai molemmat. Ootkos koittanu öljytä. Vanhojen Fordien lukot on vähän semmosia, että menee kiinni joka avaimella ja aukee melkein joka toisella. Jos saisit jostain halvalla purkulukot oviin ja takalukkoon samaa sarjaa, niin vois olla halvin ratkaisu.
Kääntyykö mikään avain siinä apparinlukossa yhtään kiinni/auki. Apparin lukkohan aukee sitten päinvastaiseen suuntaan kuin kuskin lukko. Myös lukosta lähtevät tangot ja nappulat voi olla jumissa, öljyä taas. Lukon voi myös irrottaa, tutkia näpeissä tai marssia lukkosepälle kysymään, että mikä tässä nyt on, korjatkaa, mutta se maksaa.
Samajuttu mulla Riesassa kun on se littana-avain (varmaan sullakin)? teetin jopa uuden avaimenkin koska yks ei käyny enää apumiehen oveen mutta eipä käy tää uuskaan (kuten ei käyny entinenkään )kuskin oveen jotenka taitaa tässäkin olla joku vipu jumissa kun ei jaksa kääntää sitä,sisällä kyllä hieman nappuka heilahtaa mutta ei vaan käänny!
On muutes huonoin avainmalli mitä olen IKINÄ tavannu,lukkoseppäkin sano että kun avain kuluu ja sitä käännellään lukoissa tuhoaa se lopulta lukotkin uusimiskuntoon,että semmosta