Toki sitä voi modifioida kiinnityksiltään etc. Mutta esim leveys onko sama?
Onko kukaan toteuttanut moista, tai nähnyt moista?
Kysyin tuosta keulan opeltien vaihdostakin, tutkin tuota varaosa-autoani, joka on siis mk2, Niin yksi palkki pitäisi rälläköidä irti ja hitsata sitten kiinni tuohon mk1:seen.
Taitaa olla helpompi tapa vaihtaa vain puskuri tuohon.
Lasikuitua osaan käsitellä, joten sen suhteen ei tule ongelmia.
Taidan ehkä ihan pientä "tuning" -puskuria suunnitella, jos siis leveyden puolesta passaa suurinpirteinkään tuo mk2:sen puskuri.
Toinen tärkeä mitta on lokasuojan kaaresta (puskurissa olevasta) etäisyys puskurin etuosaan, elikäs onko se sopivan mittainen?
Tietääkö kukaan. Kiitoksia jo etukäteen.
Toinen asia koskee ilmanottoa, en aio laittaa mitään kartiosuodattimia tuohon, niillä vain vähenee teho.

Mutta tuota vakiota suodatinboxia voisi ehkä modata jotenkin, lähinnä siten, että se saisi viileää ilmaa suoraan etupuskurin aukoista. Voiko tuohon tehdä "ylikokoista" ilmanottoa, esim 100mm putkella, jonka pää voisi olla ovaali kooltaan jotain 20*5cm.
Tarkoitus on tuolla saada vähän paremmin kuulumaan kuutosen imuääniä.
Putkistokin menee maltillisesti uusiksi, tuon viimeisen takapöntön rakenne näyttää aika ahdistavalta, ja tarkoitus olisikin laittaa tuplat ulostulot tuon vakion yhden sijaan. Putken halkaisija pysyy samana. Katti poistetaan katsastuksen jälkeen ja kun rikastun niin ostan siihen e-baysta pakosarjat ja kisakatin. Ja tottakai st200sen imusarjat ja kaasuläpän.
Näillä vireillä ei oikeastaan haeta tehoja, noh, ehkä 5-10hv tulee hyvällä tuurilla lisää. Mutta haluaisin paremmin kuulumaan nuo kuutosen soundit, varsinkin korkeammilla kierroksilla. Sinällään tuo on ihan tarpeeksi suorituskykyinen nytkin.
Semmoista!