Kait se on rempattava, kunhan löytäis jostain läheltä lämpimän tallin toosi halvalla vuokralla pariksi päiväksi tai viikoksi..
pari tyhmää kysymystä:
1. miten venttiilin ohjurit saa pysymään paikallaan?
2. Mistä voisi ostaa laadukkaampia kannentiivisteitä kun foordin kamat?
3. dohc:kin kantta ei vissiin voi plaanata? vai? eikö ketjukiristin kiristä kumminkin ketjua tarpeeksi? vai onko venttiilit niin lähellä mäntiä jo valmiiksi? nouseeko puristukset edes vähäsen jos pulttaa kannen ihan järjettömään momenttiin?
3. saako dohc:kkiin mistään jyrkempiä nokkia&kireämpiä venttiilinjousia? (ei?)
voiko imu ja pakokanavia avartaa samalla? ja onko siitä mitään hyötyä
jos samalla vaihtaa isommat suuttimet, moottoriohjauksen, pakosarjan vaparin yms..
4. sopiiko RS2000 kansi? Kukaan saanu vaihdettua?
(dohc:kkia ei kannata virittää blablala)
OHC Sierra 3/4 puhaltimella.