Ja varaosa-autoksi vm 1998 mondeon.
Alunperin ostin tuon uudemman mondeon, josta oli kone pamahtanut, lähinnä renkaiden ja vanteiden takia, kun sen parilla huntilla sain. Sitten äkkäsin, että tuossa vuoden 1996 aikana on tehty lähinnä sellanen "Facelift". Tuli mieleen, että passaiskohan tuosta uudemmasta keula vanhempaan. Siis lokarit, konepelti, maski, valot ja vilkut lähinnä.
mitä tutkailin tuota, niin kaikki kiinnityskohdat yms. tärkeät oli samoilla kohdin, ja niin edespäin.
Kun tosta vanhemmasta v6-modeosta on etupuskuri rikki ja takapuskurissakin on joitain töröjä, lisäksi uudemman mallin keulan mukana tulisi toki puskurikin ja niin edelleeln
Ai niin, eka viesti.

On muuten hyvä peli tuo Ghia-varusteinen v6 farkku. Löytyy kaikki mahollinen, mitä tuon ikäisestä autosta voi olettaakkin. Ainoa vaan, kun huipputeho on noin pieni vaikka kone on tyypiltään kierroskoneen luonteinen. Auttaisiko kisa-catti ja läpivirtaavampi putkisto tuohon vääntövajaukseen. Kun entinen autoni oli Vectra v6 ja samat tehot tuli 1000rpm alempaa.
Sinällään ei haittaa, koska pidän kuutoskoneiden soundista, varsinkin kierrättäessä vähän enemmän. Siksi olis ihan hyvä tuo putkistohommakin. Onko st200:ssa kireämmät nokat?