Sivu 1/2

ford escort to 4

Lähetetty: 31 Joulu 2005 22:02
Kirjoittaja Escort_1991
olen kuullut ford escortista to-4 oli joskus aikanaan spinnerissä ja saman henkilön mini oli vissiin gtiissä escosta löytyy kuulemma potkua muille jakaa tietääkö kukaan paljo mahtaa tehoa löytyä ? :P

Lähetetty: 31 Joulu 2005 22:03
Kirjoittaja Jaakko85
Eikai sitä nyt muille jaeta :lol: ?

p.s. olisko mukavaa jos sun auton rekisterinumero laitettas ilman lupia nettiin johonkin foorumille ?

Lähetetty: 31 Joulu 2005 22:14
Kirjoittaja s.o.h.c
Luin kerran artikkelin tuosta TO-4 escortista (GTI-lehti :oops: ). Ei siinä mitään tehoista puhuttu, mutta jotain 10:n varttimaili aikoja oli kellotettu loppunopeus jotain 220km/h.

Kyseistä autoa nyt on esitelty muuallakin joten tuon rekisterin näkyminen täälä nyt tuskin mitään haittaa. Siinä lehdessä muutenkin omistaja höpisi noiden kilpien historiasta.

Lähetetty: 01 Tammi 2006 13:20
Kirjoittaja ZyaS
Numeroiden mukaan: paras 0-402 12,19s, paras loppunopeus 200km/t
noin kertoo GTi 6/2002 jossa on juttu ko. autosta :)

sattu muuten olemaan lehtipinossa päällimäisenä tää lehti :lol:

Lähetetty: 01 Tammi 2006 13:22
Kirjoittaja Jaakko85
ZyaS kirjoitti: noin kertoo GTi 6/2002 jossa on juttu ko. autosta :)

sattu muuten olemaan lehtipinossa päällimäisenä tää lehti :lol:
Eikös siitä oo tänäkin vuonna ollut spoileri (gti) lehdessä juttu ?

Lähetetty: 01 Tammi 2006 14:04
Kirjoittaja s.o.h.c
ZyaS kirjoitti: noin kertoo GTi 6/2002 jossa on juttu ko. autosta :)

sattu muuten olemaan lehtipinossa päällimäisenä tää lehti :lol:
Sen verran alko vaivaamaan tuo että etsin ko. lehden käsiini. GTI 5/2005 (0-402m 10.9s , loppunopeus 220.72km/h) 8)

Lähetetty: 01 Tammi 2006 17:11
Kirjoittaja Bootsi
Heppoja siinä on 20% enemmän kuin vakiossa tehokkaimmassa vanhakopassa (rs1800). :wink: :lol:

Lähetetty: 01 Tammi 2006 17:58
Kirjoittaja Jaakko85
Bootsi kirjoitti:Heppoja siinä on 20% enemmän kuin vakiossa tehokkaimmassa vanhakopassa (rs1800). :wink: :lol:
Jos ei sitten ole tehorajaton..

Lähetetty: 02 Tammi 2006 12:55
Kirjoittaja koskar
Tietääkös kukaan mitä tekniikkaa Jarno Suokon "Ford Escort XR3" on syöny? Nimittäin kohtuu kovaa aikaa vetää kun vertaa EVOihin ja muihin.

Lähetetty: 02 Tammi 2006 14:27
Kirjoittaja overboost
koskar kirjoitti:Tietääkös kukaan mitä tekniikkaa Jarno Suokon "Ford Escort XR3" on syöny?

Volvon 2.8 kone

Lähetetty: 02 Tammi 2006 16:18
Kirjoittaja Escort_1991
sehän oli lehessäki toi rekkari :roll:

Lähetetty: 02 Tammi 2006 17:28
Kirjoittaja Jukkiss
Se on Jarmo muuten ;) Ei tosin vedä vielä mitään vertoja karhukoplan eskorteille ;)

Lähetetty: 04 Tammi 2006 00:55
Kirjoittaja ZyaS
mistä me nyt puhuttaan?? kiihdytys autoista?? :roll:

Lähetetty: 04 Tammi 2006 01:00
Kirjoittaja lalli69

Lähetetty: 10 Tammi 2006 23:13
Kirjoittaja transitman
Jaakko85 kirjoitti: Jos ei sitten ole tehorajaton..
Vanhoilla luvillahan se on, eli täysin KATULAILLINEN vehjes

Lähetetty: 11 Tammi 2006 00:01
Kirjoittaja s.o.h.c
Paitsi ettei ole olemassa mitään tehorajattomia autoja... tehorajat on mallisarjan tehokkain +20% vaikka auto olisi rakennettu 1950...

Lähetetty: 11 Tammi 2006 00:08
Kirjoittaja jaska74
"tehorajaton" = kyseessä siis lähinnä se että ei ole tarvinnut todistaa moottorin tehoja dynolapulla.

Lähetetty: 11 Tammi 2006 13:57
Kirjoittaja Jaakko85
jaska74 kirjoitti:"tehorajaton" = kyseessä siis lähinnä se että ei ole tarvinnut todistaa moottorin tehoja dynolapulla.
Eli toisinsanoen voi siinä koneessa olla vaikka 1500hv "laillisesti".

Lähetetty: 11 Tammi 2006 20:28
Kirjoittaja s.o.h.c
jaska74 kirjoitti:"tehorajaton" = kyseessä siis lähinnä se että ei ole tarvinnut todistaa moottorin tehoja dynolapulla.
Mitäs sitten tehdään kun inssi pyytää dynolapun vuosikatsastuksen yhteydessä. Noita voidaan kyllä kysellä jälkeenpäinkin jos aihetta on. Ei ne katsastusinssitkään mitään tyhmiä ole.

Lähetetty: 11 Tammi 2006 21:22
Kirjoittaja Bootsi
s.o.h.c. Puhuu täyttä asiaa..

Älkää olko "sinisilmäisiä". 8)

Lähetetty: 11 Tammi 2006 22:43
Kirjoittaja Jaakko85
s.o.h.c kirjoitti: Mitäs sitten tehdään kun inssi pyytää dynolapun vuosikatsastuksen yhteydessä. Noita voidaan kyllä kysellä jälkeenpäinkin jos aihetta on. Ei ne katsastusinssitkään mitään tyhmiä ole.
Pistetään ahdot 0.1bar katsastukseen niin epäilyjä ei herää. Tämä on tietenkin rikollista ja sitä ei kyllä kukaan varmaan edes harrasta. Mukava olisi nähdä kun valtio maksaa penkkikeikan :lol:

Lähetetty: 11 Tammi 2006 23:15
Kirjoittaja Regu
Miksikäs valtio sen maksaisi?

Lähetetty: 12 Tammi 2006 00:22
Kirjoittaja Eemeli
Regu kirjoitti:Miksikäs valtio sen maksaisi?
Koska olet jo aikoinaan "todistanut" (tai no silloin aikoinaan sen todistuksen teki inssi perstuntumalta) ettei siinä ole liikaa tehoa niin sen jälkeen AKE maksaa jos haluaa tarkastuttaa. ...mut jos siinä onki liikaa löylyä niin luultavasti ite joutuu sitten kyl maksumieheksi.

Sama koskee myös päästötestiä... Monet käy ottaa päästötestin jossai huoltamolla ja esittävät sit lapun konttorilla, siinähän jää aina pieni kusetuksen mahdollisuus joten jos konttorilla eivät usko sitä lappua niin ne saa mitata mut sun ei siitä pidä köyhtyä.

P.S. ja tos tipunkeltases Escortis hönkii voimaa nykyään sit HX40 jos en iha väärin muista.

Lähetetty: 13 Tammi 2006 17:27
Kirjoittaja s.o.h.c
Eemeli kirjoitti: P.S. ja tos tipunkeltases Escortis hönkii voimaa nykyään sit HX40 jos en iha väärin muista.
Lehden mukaan HX50.

Lähetetty: 13 Tammi 2006 18:14
Kirjoittaja Eemeli
s.o.h.c kirjoitti: Lehden mukaan HX50.
niinpä kyl taisikin olla. :oops: