
ford escort to 4
-
- Viestit: 22
- Liittynyt: 26 Marras 2005 00:26
ford escort to 4
olen kuullut ford escortista to-4 oli joskus aikanaan spinnerissä ja saman henkilön mini oli vissiin gtiissä escosta löytyy kuulemma potkua muille jakaa tietääkö kukaan paljo mahtaa tehoa löytyä ? 

Luin kerran artikkelin tuosta TO-4 escortista (GTI-lehti
). Ei siinä mitään tehoista puhuttu, mutta jotain 10:n varttimaili aikoja oli kellotettu loppunopeus jotain 220km/h.
Kyseistä autoa nyt on esitelty muuallakin joten tuon rekisterin näkyminen täälä nyt tuskin mitään haittaa. Siinä lehdessä muutenkin omistaja höpisi noiden kilpien historiasta.

Kyseistä autoa nyt on esitelty muuallakin joten tuon rekisterin näkyminen täälä nyt tuskin mitään haittaa. Siinä lehdessä muutenkin omistaja höpisi noiden kilpien historiasta.
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
Sen verran alko vaivaamaan tuo että etsin ko. lehden käsiini. GTI 5/2005 (0-402m 10.9s , loppunopeus 220.72km/h) 8)ZyaS kirjoitti: noin kertoo GTi 6/2002 jossa on juttu ko. autosta![]()
sattu muuten olemaan lehtipinossa päällimäisenä tää lehti
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
-
- Viestit: 153
- Liittynyt: 06 Helmi 2005 17:36
- Paikkakunta: Kouvola/Savisto
Paitsi ettei ole olemassa mitään tehorajattomia autoja... tehorajat on mallisarjan tehokkain +20% vaikka auto olisi rakennettu 1950...
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
Mitäs sitten tehdään kun inssi pyytää dynolapun vuosikatsastuksen yhteydessä. Noita voidaan kyllä kysellä jälkeenpäinkin jos aihetta on. Ei ne katsastusinssitkään mitään tyhmiä ole.jaska74 kirjoitti:"tehorajaton" = kyseessä siis lähinnä se että ei ole tarvinnut todistaa moottorin tehoja dynolapulla.
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
Pistetään ahdot 0.1bar katsastukseen niin epäilyjä ei herää. Tämä on tietenkin rikollista ja sitä ei kyllä kukaan varmaan edes harrasta. Mukava olisi nähdä kun valtio maksaa penkkikeikans.o.h.c kirjoitti: Mitäs sitten tehdään kun inssi pyytää dynolapun vuosikatsastuksen yhteydessä. Noita voidaan kyllä kysellä jälkeenpäinkin jos aihetta on. Ei ne katsastusinssitkään mitään tyhmiä ole.

Koska olet jo aikoinaan "todistanut" (tai no silloin aikoinaan sen todistuksen teki inssi perstuntumalta) ettei siinä ole liikaa tehoa niin sen jälkeen AKE maksaa jos haluaa tarkastuttaa. ...mut jos siinä onki liikaa löylyä niin luultavasti ite joutuu sitten kyl maksumieheksi.Regu kirjoitti:Miksikäs valtio sen maksaisi?
Sama koskee myös päästötestiä... Monet käy ottaa päästötestin jossai huoltamolla ja esittävät sit lapun konttorilla, siinähän jää aina pieni kusetuksen mahdollisuus joten jos konttorilla eivät usko sitä lappua niin ne saa mitata mut sun ei siitä pidä köyhtyä.
P.S. ja tos tipunkeltases Escortis hönkii voimaa nykyään sit HX40 jos en iha väärin muista.
Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Lehden mukaan HX50.Eemeli kirjoitti: P.S. ja tos tipunkeltases Escortis hönkii voimaa nykyään sit HX40 jos en iha väärin muista.
Ford Escort RS2000 r.F
Ford Focus
Ford Focus
niinpä kyl taisikin olla.s.o.h.c kirjoitti: Lehden mukaan HX50.

Sierra 2.0i STW -88
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG
Sierra 2.0IS/Cosworth -87/90
Sierra 2.0 3d -85 (Purettu.)
Escort MK2 2.0 TiC -leikkikalu -> http://personal.inet.fi/cool/tope/esco38.JPG