Tarkoituksena saada öljyvuoto kuriin Transitista, T350-2007-takaveto. Nappasin pyörän irti, ja huomasin että taka-akselin rakenne on erilainen tottuumiini nähden, eli laakerointi on suoraan taka akseliputkeen, ja vetoakseli lähtee irti erikseen. No siinä tuli ensimmäinen mutta

, akseliputken mutteri on huomattavan suuri, (siitäkin selvitään hommaamalla oikeankokoinen hylsä ), mutta purkautuuko laakerointi mutterin irrotuksen jälkeen kevyesti syliin vai tarvittaanko projektissa erikoistyökaluja

Akselimutterin kireys tulisi myös tietää jottei ylikiristä laakeria (oletan sen olevan kaksois.kartiorullalaakerin) Ja voiko irrotettua mutteria uudelleenkäyttää, siinäkun ei ole mitään lukitusta
Mistä stefaa kanttis kysellä, saako tarvikkeena ??
Kaikki remonttiin liittyvä nippelitieto otetaan ilolla vastaan
