Mk1 Mondeon tehot hukassa?

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
suklaa-auto
Viestit: 194
Liittynyt: 28 Joulu 2005 01:14
Paikkakunta: Tuusula

Mk1 Mondeon tehot hukassa?

Viesti Kirjoittaja suklaa-auto »

mulla pieni onkelma mondeossa se ei jaksa kiertää hikisee reilu 6tonnii kiihtyy kuin litranen diisseli charade, puristukset mittasin ja oli hyvät ja vaihdoin tulpat. niin ja kone on 1,8 ja ajettu 220tkm ja viel varmari. onko kellään ollut tällaisia oireita?
Viimeksi muokannut suklaa-auto, 30 Joulu 2005 15:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hartza
Viestit: 278
Liittynyt: 04 Helmi 2005 19:53

Re: Mk1 Mondeon tehot hukassa?

Viesti Kirjoittaja hartza »

suklaa-auto kirjoitti:mulla pieni onkelma mondeossa se ei jaksa kiertää hikisee ku reilu 6tonnii kiihtyy ku litranen diisseli charade, puristukset mittasin ja oli hyvät ja vaihdoin tulpat. niin ja kone on 1,8 ja ajettu 220tkm ja viel varmari. onko kellään ollut tällaisia oireita?
Katalysaattori paskana ja putki tukossa. Ei voi kun ihmetellä Fordin kattien laatua.
  • Chevrolet K1500 pick-up
    Toyota Corolla E12 1.4 D4D
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Minäkin ihmettelen kun kestävät ainakin 12 vuotta! :D
othintsa
Viestit: 74
Liittynyt: 18 Maalis 2005 12:07
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja othintsa »

Äänenvaimennin voi myös olla syypää, ei välttämättä katti.

Eräs kaksilitrainen ykköskopan Mondeo hyytyi aika nopeasti reissussa ja huoltoasemalla syykin selvisi. Pakoputkesta roikkui tuppo villoja, tuli ihan mieleen hevosen takapää. Vedettiin ulos kaikki mitä saatiin ja kulku parani huomattavasti. Ennalleen palasi vasta pöntön vaihtamisen jälkeen.
VesQ
Viestit: 1627
Liittynyt: 05 Helmi 2005 00:23
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja VesQ »

Kerran olin kaverin autolla liikkeellä ja ajelin jonkun 240 volvon perässä about 50kmh. Tuli hieman ylämäkeä ja volvokuski tuuppasi pienempää ja lähti vedättämään mäkeä ylös. Yhtäkkiä näkyi kunnon pöllähdys volvon putkesta ja sitten pimeni oma lasi. Auto seis ja katsomaan, oli pölläyttänyt ilmeisesti viimeisestä änkkäristä kaikki villat ulos. Oli kiva siivota niitä kun sitä nokea ja villaa oli aivan tajuttomasti, ei olisi varmaan 10l ämpäriin mahtunut vaikka yrittäisi :D
Vastaa Viestiin