Tekniikan vaihto
Tekniikan vaihto
Moi saako tuohon 88 malliseen eskoon sovitettua jotain muuta isompaa konetta? Tarkoitan siis että menisi suoraan samoille kiinnityksille? Kyseessä siis 1360 cc kaasutin nykyään.
Partanen.net
Re: Tekniikan vaihto
kyseessä vissiin mk4 escortti? jos on niin sit siihen menee ainakin 1.6cvhPartanen kirjoitti:Moi saako tuohon 88 malliseen eskoon sovitettua jotain muuta isompaa konetta? Tarkoitan siis että menisi suoraan samoille kiinnityksille? Kyseessä siis 1360 cc kaasutin nykyään.
ford sierra 2.0i dohc 4x4
EX: ford escort 1.6i 8v
Harrastus on väärä jos siihen ei mene kaikki rahat
EX: ford escort 1.6i 8v
Harrastus on väärä jos siihen ei mene kaikki rahat
Re: Tekniikan vaihto
Juu moi, mk4 kyseessä,vähän on tullut mieleen että sais isomman koneen tuohon mielellään tbo kone, olisiko asiantuntijoilla ehdotuksia?
Partanen.net
Re: Tekniikan vaihto
No RS Turbosta sitten?Partanen kirjoitti:mielellään tbo kone
Re: Tekniikan vaihto
Vaatiiko tuo rs koneen siirto mk neloseen muita päivityksiä, esim: jarrut tai muuta?
Partanen.net
Re: Tekniikan vaihto
Jarrut, vakaajat jne pitää olla vastaavat.Partanen kirjoitti:Vaatiiko tuo rs koneen siirto mk neloseen muita päivityksiä, esim: jarrut tai muuta?
Re: Tekniikan vaihto
Taitaa olla vaan aika kiven alla nuo rs koneet? Täytyy katsella netin syövereistä jos sellaisen löytäisi jostain ja alkaisi rakentelemaan.
Partanen.net
Re: Tekniikan vaihto
Tälläkin palstalla vaikuttava AnttiO myy alakertaa, kansiakin näkyy satunnaisesti myynnissä.Partanen kirjoitti:Taitaa olla vaan aika kiven alla nuo rs koneet? Täytyy katsella netin syövereistä jos sellaisen löytäisi jostain ja alkaisi rakentelemaan.
Että ei ne ihan harvinaisemmasta päästä kuitenkaan ole

Re: Tekniikan vaihto
Moro, en kyllä ko kaveriin ole tällä foorumilla törmännyt vaikka yritin katsella. No kyllä se siitä, ehkä en ole vain huomannut. Kiitos viestistä.
Partanen.net