Kannen teetättäminen 2.0 ohc:n, faktoja?
Lähetetty: 15 Tammi 2012 16:53
Teen tälle nyt oman ketjun.. Joo meininki olisi teetättää kaasari-2.0 ohc kannesta piristetty versio ruiskukoneeseen sopivaksi. Sen tiedän että ne suuttimen kolot täytyy ainakin kaivertaa, mutta onko tuo kaasariversion kansi muuten yhtä virittäjä ystävällinen kuin efin vastaava? Pystyykö koneistamo tekemään/avartamaan siitä yhtä hyvän? Kanteen olisi tarkoitus saada ainakin 266 ast. nokka, vaatiko muuten jäykemmät venttiili jouset ja erilaiset keinut?
Sitten vielä; miten tuo Rallyracen hommaa menee, sinne siis lähetetään kansi, ja se työstetään ja kootaan halutuilla osilla, vai..? Ja minkälaisesta hintaluokasta puhutaan, edellä mainitulla kokoonpanolla?
Se miksi kaasarikoneen kantta kaavailen aihioksi, johtuu siitä että sattuu olemaan hyväkuntoinen ja koeponnistettu sellainen jo itsellä valmiiksi.
(Myös alakerta on tarkoitus tehdä uusiksi, mutta siitä vähän myöhemmin....)
Sitten vielä; miten tuo Rallyracen hommaa menee, sinne siis lähetetään kansi, ja se työstetään ja kootaan halutuilla osilla, vai..? Ja minkälaisesta hintaluokasta puhutaan, edellä mainitulla kokoonpanolla?
Se miksi kaasarikoneen kantta kaavailen aihioksi, johtuu siitä että sattuu olemaan hyväkuntoinen ja koeponnistettu sellainen jo itsellä valmiiksi.
(Myös alakerta on tarkoitus tehdä uusiksi, mutta siitä vähän myöhemmin....)