Tarkotuksena olis tehdä turbo tekniikka kyseiseen autoon.tällähetkellä nokalla on 1,6 efi cvh,ilman kattia ja lambdaa eli ei vähäpäästöinen,(onneksi kuulemma vaikeampaa jos olis kattivekotin).
nyt autossa on palikoita 4-2-1 peltisarja säädettävä nokkapyörä ja taitaa olla joku rankempi nokka,kun tyhjäkäynti on vähän rattorimainen ja alle 3000kiekan ei oikein tahdo herätä heti 3400 jälkeen alkaa kyyti maistumaan,ja alkoo todella reilusti ahtamaan ilmaan koneeseen oikein vihellys käy

näin aluksi olis tarkotus hommata rs turbon imusarja ja ruiskuvehkeet eli mekaninen ruisku tulossa,kuinkahan kivuttomasti se istuu tuohon fiestan mottiin paikalleen?.ja viisaammat voisi kertoa mitä seuraavaksi pitäs hommata ja kertoa vähän miten aletaan rakentamaan?.
oma mietitty versio ehkä helpoin tie itselle,zvh 1.8 -2.0 jompi kumpi jos tulisi vain vastaan sopiva alakerta,kyseyisen yhdistelmäkoneen rakennuksesta olen ottanut paljon selvää ja onnistun sen helposti rakentamaan tietty männistä siivupoijjes ja metallista kannentiivistettä paikalleen,onko muuten järkevämpi pistää vain metallinen tiiviste tukkimaan ne ylimääräset öljykanavat vai pitäisikö metallitapeilla ihan tukkia?.
sitten vain cvh kansi paikalleen ja rs turbon imusarja ja johtosarjat ja sun muut sitten joku pakosarja tehastekonen tai itse pitää hitsailla vesijohtoputkesta,ahdin ja sitten kai se alkaa siinä olemaan nii ja tietty pensanpaineita nostaa tarpeeksi.
ja eikun pojat vain vastailemaan.toivottavasti joku saa tekstistä selvää
