Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
eli probleema on se kuinka lambda anturi toimii?
olen asentamassa lambda anturi koska sitä ei ole.
mikä sen toiminta periaate on?
kuinka helpolla saa toimii 2l ruiskussa?
vai saako seos mittarin muuten pelaa?
Ei tarvitse muuta, kunhan varmistaa että anturi saa maadotettua itsensä siitä putkesta. Eli jos kyseessä on yksijohtoinen. Sitten on myös kolmijohtoisiakin, joissa on esilämmitys, eli seoksen säätö toimii nopeammin, kun lambda lämmitetään vastuksella (lämpötilan pitää muistaakseni olla jossain 400 celsiuksen paikkeilla). Ja tietysti myös neli ja kaksijohtoisiakin on. Nelijohtoisessa vastus ja erillinen + ja - (kuten kaksijohtoisessakin), eli ei maadota putken kautta.
toimiiko auto normaalisti jos siirtää lambda anturii taaksepäin kun on peltisarja tulossa ja siinä ei pysty laittaa lamba anturii paikalleen kun vasta noin 40 sentii alkuperäisestä paikasta taaksepäin
racing kirjoitti:toimiiko auto normaalisti jos siirtää lambda anturii taaksepäin kun on peltisarja tulossa ja siinä ei pysty laittaa lamba anturii paikalleen kun vasta noin 40 sentii alkuperäisestä paikasta taaksepäin
racing kirjoitti:toimiiko auto normaalisti jos siirtää lambda anturii taaksepäin kun on peltisarja tulossa ja siinä ei pysty laittaa lamba anturii paikalleen kun vasta noin 40 sentii alkuperäisestä paikasta taaksepäin
eipä tuo kait vaikuta muutakun siihen lämpenemiseen...
ja ei kait siihenkään kauheesti...
Cortina 1300 2d -68
Taunus Coupe ?.? -75
Escort STW 3d XR3i -84 (myydään!)
M-B 124 200D
BMW E34