RVS-käsittely

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
topix
Viestit: 6
Liittynyt: 03 Loka 2010 10:41

RVS-käsittely

Viesti Kirjoittaja topix »

Onko kellään kokemusta kyseisestä RVS-käsittelystä?
Eli jonkinmoinen lisäaine käsittely.
nestori
Viestit: 479
Liittynyt: 03 Helmi 2005 21:16
Paikkakunta: Joensuu

Re: RVS-käsittely

Viesti Kirjoittaja nestori »

On kokemusta, perstuntumalta. Laitoin entiseen focukseen moottoriin ja vaihdelaatikkoon käsittelyt, väitän että kulki himpun verran pienemmällä bensamäärällä sen jälkeen ja ikäänkuin sukkasillaan. Jotenkin herkempi tuli moottorista. Kalliita vaan ne litkut.

Eli olen sitä mieltä, että se käsittely toimii, siitä taas en ole ollenkaan varma että kestääkö se hyöty valmistajan lupaamat 100tkm. Niitten sivuiltahan löytyy ihan puolueetontakin mittaus- ja testidataa, joissa hyötyjä todetaan olevan.
Kuga PHEV
Niewitch
Viestit: 337
Liittynyt: 16 Elo 2007 19:11

Re: RVS-käsittely

Viesti Kirjoittaja Niewitch »

kokeiltu on mutta hyväkuntoisessa autossa ei nyt äkkiseltään kyllä huomannut mitään eroa. Enemmän ajetussa ja väljässä koneessa vois hyödyn ehkä huomata paremmin. Onhan nuo vissiin ihan toimivia, ajoivat nimittäin Puskuri ohjelmassa tolla aineella ilman öljyjä helsingistä tampereelle.

Hyväkuntoisessa autossa tosin on vaikea havannoida tuoko aine kustannuksiin nähden etua. No jos se pitää moottorin pidempään timminä, kun laskee aineen kustannukset, jotka varsin kalliit, niin hankalaa sanoa että tuleeko voittoa vai ei.

Jokatapauksessa yksi harvoista aineista jotka on puolueettomasti todistettu toimivan.
fornik
Viestit: 13
Liittynyt: 17 Loka 2010 21:37

Re: RVS-käsittely

Viesti Kirjoittaja fornik »

Suosittelen!

Edellisissä autoissa käyttänyt tuota 2x G4S-käsittelyä ja niissä huomasi suuren eron: polttoaineen kulutus laski ja moottorin käynti tasoittui.. Tosin edelliset autot olivatkin -80luvun tuotoksia ja 300k+ ajettuja.

Nykyiseen -00 Focukseen tein saman käsittelyn ja ei ainakaan kaduta tähän asti. Ennen käsittelyä kierrokset seilasivat aina välillä liikennevaloissa seistessä, mutta nyt 4000-5000km käsittelyn jälkeen kone käy kuin tehtaalta tullessaan. Polttoaineenkulutuksessa en ole huomannut merkittävää eroa ennen ja jälkeen käsittelyä, tämä 1.6litranen kone vie omalla kaasujalalla ~6,5-7.0 litraa/100km
Vastaa Viestiin