Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Moroo ken tietää mistä Fordin mallista löytyy jos löytyy
Valencian moottori jossa valmihiksi imusarja 2-kurkkuselle kaasuttimelle...
Katsos kun Fiesta 1,1litre 1-curccuinen...
elä vastaa jos tuntuu että pittää alakaa länkyttää laita cvh iso mylly rah rah
semmonen on jo mut kun pitää tehä vaikeesti
OHV ajoista on jo muutama vuosi, mutta vahva muistikuva olisi että ei ainakaan mistään Suomeen virallisesti tuodusta autosta. Itselläni oli aikanaan jonkun viritysvalmistajan tekemä 2 kurkkuinen satsi mutta alkuperäistä en muista vastaan tulleen enkä sellaisesta kuulleeni tai lukeneeni.
Sitten taas HCS koneissa (='Valencia' jossa sytytys ilman virranjakajaa) ei taida ollakaan kuin 2 kurkkuisia sarjoja (+tietysti ruiskuvehkeet) mutta ne taas eivät Valenciaan käy.
EDIT: Ja ennenkun joku rupeaa ladon takaa välikopastaan Kenttiläisen imusarjaa tarjoamaan niin todetttakoon että on 5 senttiä liian pitkä Valenciaan vaikka onkin 'sama kone'
Weber on ainakin niitä imusarjoja tehny DGV:n jaolla. Tuos vähä googlettelin ja Amerikasta näköjään yks löytyis, eivät itse edes tiedä mihin se sopii
Firma on ainakin mulle outo ja postikulut on varmaan jotain 50€ luokkaa. http://www.piercemanifolds.com/ProductD ... 3&CartID=1
E: siis tarkoitin 50$ luokkaa Eiköhän tuon 70€:n suomeen saisi...
Jep en sitten tilannu Amerikoista.. hirvitti vähän kuin se laivarahtina tulee perille.. orikinelli imusarjaan ympätty 150Y Datsunin 2kurkkuinen
Siitä ny vielä tiedä auttaako mitn mut kaasuttimen kurkun/imusarjan lähdön poikkipinta-ala kasvoi 50%, pitää testata kun saapi imusarjan/kannen reikien sovitukset tehtyä..
miten tähän saa kuvan liitettyä?