Sivu 1/1

Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen

Lähetetty: 23 Elo 2011 01:31
Kirjoittaja jonzza
Eli auto on -86 2,0 ohc sierra johon tosiaan tehtiin kansiremppa (imuventtiilit vaihdettu, seetit, plaanaus). Ajoitus on kohdallaan, sytkäpuolella uusittu vj:n kansi, pyörijä, sytkäjohdot. Bensapumppu vaihdettu ja "höyrynerotin"(?) ohitettu. Käy tyhjää hyvin, mutta liikkeelle lähdettäessä nykii aivan älyttömästi eikä voi ajaa oikeastaan muuten kun kytkintä liu'uttamalla kunnes saa riittävästi kierroksia. Kaasarina siis dfth weberi. Mikä mahtaa olla vikana??

Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen

Lähetetty: 23 Elo 2011 07:20
Kirjoittaja Foorrtti
Kuulostas omaan korvaan vähän niinku ei saa bensaa?

Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen

Lähetetty: 23 Elo 2011 11:37
Kirjoittaja jonzza
Niin no kaasarinkin olen purkanut ja putsannut, mut voiskohan tankin päässä ahistaa?

Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen

Lähetetty: 23 Elo 2011 17:01
Kirjoittaja Foorrtti
No kokkeile vaikka avata tankin korkki niin saa korvausilmaa mikäli se alkuperänen ohut hengitysletku joka tankin kiertää on tukossa.

Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen

Lähetetty: 23 Elo 2011 17:12
Kirjoittaja emax
Huohotinletku kiinni sielä imusarjan alla?

Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen

Lähetetty: 26 Elo 2011 13:47
Kirjoittaja jonzza
Kokeiltu tankinkorkin irroitusta ja huohotin on kiinni.. täytyy varmaan testata viellä toisella kaasarilla:S

Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen

Lähetetty: 26 Elo 2011 13:56
Kirjoittaja yritäedes
Jos siinä on imuilman esilämmityksen ohjaus alipaineella (punainen ohut letku imusarjalta ilmanputsarin alle ja sieltä ilmanputsarin torveen), kannattaa se vielä tarkastaa alusta loppuun.
Liitospalat hapertuvat ja irtoavat, imuilmavuoto seurauksena.

Re: Sierrasta veto pois kansirempan jälkeen

Lähetetty: 07 Syys 2011 17:48
Kirjoittaja jonzza
Palataanpa vielä asiaan, eli testattu toisella samanmoisella kaasarilla, ja lopputulos on täysin sama. Tosin tulipahan nyt huomattua, että ongelmat alkavat vasta kun kone lämpenee. Eli kylmänä kun kaasuttelee ihan vaan paikallaan niin vastaa hyvin kaasuun ja ottaa kierroksia, mutta kun kone lämpenee niin auto pysyy käynnissä vain kaasua pumppaamalla. Imuvuotojakaan ei ole. Rupeaa itsellä ideat loppumaan :| Ja kiitokset kaikille vastanneille.