ZyaS kirjoitti:
volvon välitys halvempi?? atlas kestävämpi?? kyllä varmaan volvon akseli on painavampi..
ainakin se painaa ihan helvetisti... nii ja lukko on atlakseen muistaakseni halvempi ku volvoon..
ei ole elle puhuta pikku atlaksesta,mut siitä ei kukaan halua puhua eli oletan kyseessä olevan iso atlas.. nämä ovat junnikkalan hintoja..
Atlas peränosat:
Perävälitykset:
4,6 tai 5,1………………………………….570,00
5,38………………………………………..650,00
5,85………………………………………1000,00
ZF-lukko…………………………………1450,00
Watt-linkki sarja…………………………...435,00
Stefa………………………………………..20,00
Rymppi……………………………………..20,00
Volvo peränosat:
4,88 välitys (1030)………………………...340,00
5,38 välitys (1030)………………………...270,00
5,13 tai 5,28 tai 5,43 välitykset (1031)……..470,00
5,85 välitys (1031)………………………...550,00
Dana 30 lukko (1030 tai 1031 perään)……600,00
SF-pyörän lukko………………………….1300,00
Lukon kitkalevysarja………………………...85,00
Ristitapit 2kpl……………………………...140,00
Pienet pyörät………………………………...85,00
Sivupyörät ja koolit…………………………..85,00
Watt-linkiin alukoppa ja rupeli………………340,00
Ford ”enkku” peränosat:
Perävälitykset:
4,7 / 4,9 / 5,1 / 5,3 ……………..... …..…....400,00
5,57………………………………………...550,00
Eli kyllä atlas huomattavasti kallein on... Mutta laatu maksaa.. Volvon perä taitaa olla jo useimmissa äffäläisissä joten "isotpojat" myy niitä käytettynä varmaan aika edukkaastikkin.. Toi painohan on tietty tuo kirous,mut haittaako se mitään..+