2003 1.8 bensa-tourneo connect on ruvennut pitämään kalkatusta tyhjäkäynnillä kytkimen seudulta. Ääni häviää kun kytkimen painaa pohjaan. Onkos tässäkin se kuuluisa kaksoismassakytkin? Muistan lukeneeni että Duratec-moottoreissa olisi kuitenkin kiinteä vauhtipyörä?
Moottori on ohjekirjan mukaan Duratec 1.8. Venttiilikopassa lukee kuitenkin Zetec. Venttiilikoppa on musta ja alumiinia. Pakosarja on koneen etupuolella. Mistä moottorin tyypin saa tarkemmin selville? Rekisteriote ja googletus eivät auttaneet.
Tavoitteena olisi siis selvittää millainen kytkin tuossa on? Eli käykö esim. mondeon kytkin joita löytyisi ebaysta, tuohon bensa tourneoon en suoraan löytänyt.
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ford Tourneo (transit) connect moottori ja vauhtipyörä
Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan