Työkaluiksi tarvittiin isohko ristipää meisseli, 10mm + 13mm lenkki/kiintoavain, samat koot hylsyt ja pikkuräikkä, torxi avain (kokoa en nyt muista) ja sivuleikkurit.. Lisäks tarvittiin porakone 2mm terällä, nippusiteitä, tiivistenauhaa, pari pikkuruuvia...
Ekaksi irroitin tuon mustan muoviläpän ja etusäleikön, säleikkö oli 10mm pulteilla ja läppä oli kahdella torxilla kiinni. Muoviläppä oli myös kiinni kahdella muoviniitillä kiinni, leikkasin ne sivuleikkureilla irti kun eivät muuten irronneet.
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=11
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=12
Sitten vaan käsikopelolla konehuoneeseen, puskuri on kahdesta paikkaa kiinni ahtaassa paikassa. Yhteensä siis 4 kpl 13mm muttereita suunnilleen etuvalojen sisänurkkien alapuolella. Taskarilla kannattaa etukäteen kurkkia missä ne on ja sit sokkona nitkutella ne irti. Tuossa kiinnityskohdat puskuri irroitettuna
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=16
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=17
Kun nämä 4 mutteria on irti, vielä on 4 ruuvia etulokasuojien reunoissa, kaksi siis kummallakin puolella
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=13
Jos sulla on esim lohkolämmittimen pistoke tms etusäleikössä niin joudut sen tietenkin irroittamaan ennenkuin otat koko puskurin pois.
Sen jälkeen pitäisi näyttää osapuilleen tältä
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=18
Etulokareiden nurkkiin laitoin tiivistenauhaa, ettei puskuri eläessään pääse hankaamaan lokarin maalia rikki
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=14
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=15
Siirrä vanhasta puskurista sumuvalojen paneelit ja alempi säleikkö uuteen puskuriin, jos siinä ei sellaisia ollut.. Ja lohkolämppärin töpseli paikalleen... Vittumainen homma tehdä sit kun puskuri on jo kiinni

Sitten vaan sovittelemaan uutta puskinta kohilleen, muista kiinnittää puskimen alareunassa oleva koko auton levyinen muovipaneeli myös puskurin kiinnikkeisiin ettei jää repsottamaan! Unohtui meinaan multa

Sitten vaan kootaan takasin, itse laitoin varmuuden vuoksi ensin ne 4 mutteria löysästi kiinni ja sovittelin puskurin kohilleen ja sitten vasta kiristin. Sen jälkeen etusäleikkö ja etupaneeli kiinni ja näyttää tältä.
http://s1290.beta.photobucket.com/user/ ... ort=3&o=10
Rekisterikilpi kiinni ja baanalle!
Voit onnitella itseäsi ja kurvailla tyytyväisenä uudella puskimella kesään 8)