-97 galaxy ja vakionop. säädin.

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
Repe Romu

-97 galaxy ja vakionop. säädin.

Viesti Kirjoittaja Repe Romu »

tuli hommattua tuollainen volkkari fordi. missäs päin olis vika kun vakionopus säädin ei pelitä? toinen kummastuttava juttu on akku repsikan penkin alla, käyttiksen mukaan siä pitäs olla vaan tyhjää tilaa. webastoa ei ole. no keskus lukkokaan ei pelaa... pelkkää vikaa :oops: :wink:
Avatar
HiTec
Viestit: 37
Liittynyt: 21 Loka 2011 08:42
Paikkakunta: Helsinki

Re: -97 galaxy ja vakionop. säädin.

Viesti Kirjoittaja HiTec »

Itse hommasin juuri pari päivää sitten vastaavan -97 GLX-varustellun, 6-paikkaisen, Saksa-tuonnin, nahka-jakkaroilla, VR6-padalla ja 4-koloisella automaatilla - eikä tuo cruise pelaa näköjään siinäkään :(

Kaukkarin sain pelaamaan - kun ensin vaihdoin paristot oikeinpäin ed. omistajan jäljiltä :roll: No tuohan oli ollut OffLine jo "jonkun aikaa" => autokin oli unohtanut jo koko kaukkarin => uudelleen ohjelmointi. Laitetaanpas tähän tuo ohjekin, joskos joku muukin tuota tarttee:
Remote Transmitter Programming (410040)

Note:
A maximum of four remote transmitters can be programmed to the generic electronic module (GEM). Programming must be carried out at the same time for all the remote transmitters.

Note:
Before attempting to enter programming mode, make sure that the vehicle battery is fully charged and that the anti-theft alarm system is not armed or triggered.

Note:
If the programming mode ends with no new remote transmitters programmed, remote transmitters originally programmed are retained by the GEM.

Note:
After the first remote transmitter has been successfully programmed all the previously stored remote transmitters will be erased.

Note:
The GEM will exit programming mode automatically if four remote transmitters have been programmed or if no new remote transmitter has been programmed within the 15 second programming mode.

1. Close all the vehicle doors.

2. Note:
Make sure the door lock cylinder is held in the unlock position for more than 0.5 seconds.

Insert the key into the driver door lock cylinder and turn the key from the rest position to the unlock position three times within five seconds.

3. The door lock light emitting diodes (LED)s will illuminate for 15 seconds during the remote transmitter programming mode, allowing the remote transmitter to be programmed.

4. Remove the key from the driver door lock cylinder and aim the remote transmitter at the interior rear view mirror.

5. Press and hold the LOCK button on the remote transmitter.

6. While holding the LOCK button down, press the UNLOCK button three times on the remote transmitter.

7. Release both buttons simultaneously.

8. Make sure the door lock LEDs flash five times, confirming that the remote transmitter has been programmed.

9. After a remote transmitter has been successfully programmed, the GEM will reset the programming mode, allowing a further 15 seconds to program the next remote transmitter.

10. To program additional remote transmitters, repeat steps 4 to 8.

11. Make sure that all the doors lock and unlock, confirming that the GEM is no longer in programming mode.

12. Test all the programmed remote transmitters, by activating and deactivating the locking and unlocking functions.
Ja winkki: Kaukkaria pitkään painettaessa saa myös ikkunat auki/kiinni - kuten myös kun aikansa kanittaa avaimella keskuslukkoa auki/kiinni :D

Repsikan penkin alla tuossa on CD-vaihtaja kun ed. omistaja on korvannut alkup. mankan jollain humppa-koneella = myös ratin radio-ohjain on pois pelistä :( Ja palaneita polttimoita on melko paljon, ympäri autoa, siellä täällä. Mittaristossakaan ei pala enää kuin pari hassua tausta-tuikkua. Eli "pieni" polttimokierros on tässä vielä edessä. Samaten apparin akkunalle tarvinnee tehdä jotain, se kun on täysin mykkä. Sinällään 6x sähköikkunat on aika handy ja kaikki vieläpä kerta-painanteisena, ihan niitä taaimmaisia tuuletusräppänöitä lukuunottamatta 8)
Citroën C5 2.0HDi 136 Dynamique 90 Anniversaire Tourer Automaatti -09
Vastaa Viestiin