No jos nyt näin järki raksuttaen ajatellaan, niin... ohc- koneet on yli 20 vuotta vanhoja, niillä on järjestään ajettu se 250tkm, joten kyllä se alakerta kannattaa läpi käydä, jos konetta aiotaan kerta virittää.
Kansi ja sen teettäminen ovat varmasti se kallein osa remppaa, esim. Rallyracella n. 500€, mutta ainahan voi etsiä vähän ajettua kantta johon ne kalliit remontit on tehty, mutta samalla ne kalleimmat kilsat ajettu pois
Alakerta riippuu, meinataanko lohko porata ylikokoon. Pelkkä rengastus-, laakerointi- ja ö-pumppu- remontti ei itse tehtynä paljoa yli 500 maksa, ei edes sitä.
Vaikka kone ei sekota nesteitä, tai puske paksua sinistä usvaa, ei tarkoita että alakerralle ei tarvitse mitään tehdä

Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER