Terve!
Olisko kellään kokemusta / vinkkiä Mondeo -94 soittimen vaihdosta eli autossa on tällä hetkellä Philipsin kasettiradio (pitäisi olla alkuperäinen) mikä kyllä lähtee ihan kahvasta vetämällä pois. Soitin kehikossa on sitten taka-paneelissa radio-, virta- ja ISO-liitin kiinnitetty itse koteloon. Uudessa soittimessa nämä liitännät ovat sitten eri paikassa eli pitäisi saada kehikossa kiinni olevat liitännät irti jotta ne voi kytkeä uuteen soittimeen.
Saako soitinkehikkoa/takapaneelia irti ilman että pitää purkaa kojelautaa/sisätilan paneeleita että pääsisi takaa kiinni? Takapaneeli on kiinni yhdellä pultilla...
Kiitti vinkeistä!
Mondeo Mk1 radion vaihto
Re: Mondeo Mk1 radion vaihto
Ootko kurkannu siihen vänkärin jalkatilassa olevaan muoviin mikä tulee keskikonsoliin, on vissiin parilla ruuvilla kiinni. Sieltä vois saada käden sen verran ujutettua että pääsee avamaan pultin

Olen kyllä saanut hylsyavaimella pultin irti edestäkin mutta takapaneeli on vielä jollain muillakin härpäkkeillä kiinni tai ainakaan käsi ei oikee mahdu irroittamaan paneelia... 
Voisiko paneelin mahdollisesti saada irti vänkkärin puolen muoviläpyskän takaa?

Voisiko paneelin mahdollisesti saada irti vänkkärin puolen muoviläpyskän takaa?
Hmm.. Minulla kyllä taitaa olla koko takapaneeli tallessa takana ja hyvinhän tuohon mankka mahtuu. En nyt muista varmaksi.