Elikkäs kyselisin täältä miten tommonen zvh koneen rakennus toimii näin periaatteessa.
ohjeet olen löytänyt 1,6cvh kansi +1.8zetec yhdistelmälle.
kysymys kuitenkin kuuluu kuinka paljon erilainen ois rakentaa 1,6cvh kansi ja 2,0 zetecin alakerta yhdistelmää..kumpi ois halvempi ja kannattavampi? .
zvh rakennus ohjeet?.
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: 01 Kesä 2010 09:21
- Paikkakunta: rovaniemi
- Viesti:
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: 01 Kesä 2010 09:21
- Paikkakunta: rovaniemi
- Viesti:
Re: zvh rakennus ohjeet?.
onko noissa ohjeissa 1.8 alakerta vai 2.0
Re: zvh rakennus ohjeet?.
2.0 Mondeon lohko, lisäksi käydään läpi mitä eroa rakentamisen suhteen sen ja 1.8 lohkon välillä on.
Kuga PHEV
Re: zvh rakennus ohjeet?.
1,8 Escortin zetecissä on valmiiks sopiva vauhtipyörä ja kytkin ja öljypohja vanhaan Fiestaan tai Escortiin, kun taas 2,0 kone tarvii ainakin öljypohjan, öljyn imuputken ja vauhtipyörän 1,8 koneesta, eli käytännössä joutuu hankkiin sekä 2,0 koneen että 1,8 koneen, jossei satu noita osia erikseen jostain löytään.fiestaxr2i kirjoitti:Elikkäs kyselisin täältä miten tommonen zvh koneen rakennus toimii näin periaatteessa.
ohjeet olen löytänyt 1,6cvh kansi +1.8zetec yhdistelmälle.
kysymys kuitenkin kuuluu kuinka paljon erilainen ois rakentaa 1,6cvh kansi ja 2,0 zetecin alakerta yhdistelmää..kumpi ois halvempi ja kannattavampi? .
Mondeon 1,8 Zetecissä on taas samat vauhtipyörä ja öljypohja kun kakslitrasessakin, eli suosittelen hankkiin konetta Escortista.
Mut ohan se 1,8 toisaalta aika pieni, 2 litranen parempi 8)
Escort mk4 ZETEC TURBO - kertokaa jos jollain on nelosescortissa enemmän ni viritän lisää!
-
- Viestit: 59
- Liittynyt: 01 Kesä 2010 09:21
- Paikkakunta: rovaniemi
- Viesti:
Re: zvh rakennus ohjeet?.
aivan nyt tuli selventävää tekstiä mullekkin.
kiitos vastauksista .
eli nyt vain hankkimaan tuo 1.8 ja 2.0 moottorit
kiitos vastauksista .
eli nyt vain hankkimaan tuo 1.8 ja 2.0 moottorit