ohjeet olen löytänyt 1,6cvh kansi +1.8zetec yhdistelmälle.
kysymys kuitenkin kuuluu kuinka paljon erilainen ois rakentaa 1,6cvh kansi ja 2,0 zetecin alakerta yhdistelmää..kumpi ois halvempi ja kannattavampi?

1,8 Escortin zetecissä on valmiiks sopiva vauhtipyörä ja kytkin ja öljypohja vanhaan Fiestaan tai Escortiin, kun taas 2,0 kone tarvii ainakin öljypohjan, öljyn imuputken ja vauhtipyörän 1,8 koneesta, eli käytännössä joutuu hankkiin sekä 2,0 koneen että 1,8 koneen, jossei satu noita osia erikseen jostain löytään.fiestaxr2i kirjoitti:Elikkäs kyselisin täältä miten tommonen zvh koneen rakennus toimii näin periaatteessa.
ohjeet olen löytänyt 1,6cvh kansi +1.8zetec yhdistelmälle.
kysymys kuitenkin kuuluu kuinka paljon erilainen ois rakentaa 1,6cvh kansi ja 2,0 zetecin alakerta yhdistelmää..kumpi ois halvempi ja kannattavampi?.