Eli huollon jälkeen (vaihdettiin hehkut, öljyt ja suodatin) kylmäkäynnistys huononi dramaattisesti ja kulutus on noussu 2,5-3l/100km..?
Ennen huoltoa lähti tupla/tripla hehkutuksilla käyntiin yli -20 asteen pakkasessa kertalaakista.
Nyt ilman apuvirtaa ei mitään toivoa yli -20 pakkasessa. Tuntuu tuo -20 olevan se kriittinen raja.
Pyörittää kyllä kovemmalla pakkasella konetta, mutta ei edes hörähdä tai lupaa.(eberiki levähti vissii, kiertovesipumppu?, koska eberi lähtee käyntiin ja käy pari min, kunnes sammuu koska vesi ei kierrä )
Ja mikä selittää tuon polttoaineen kulutuksen nousun .. ? Onko suuttimissa vikaa ? Aiheuttaako esim.suuttimen vuoto molemmat oireet ?
toivottavasti joku sai jotain tolkkua..???
