Erillisen kierroslukumittarin asennus

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Villelj
Viestit: 19
Liittynyt: 29 Loka 2005 10:12
Paikkakunta: Rauma

Erillisen kierroslukumittarin asennus

Viesti Kirjoittaja Villelj »

Eli ostin touhon mk4 -89 escort:in jälkiasennettavan kiekkamitterin ( Ag smoke tacometer) Autooni on vaihdettu uudempi 1,6l ruisku kone. Tietääkö joku mahdollisesti ehkä jopa mallia? Nyt kysyisinkin että miten kytken kiekkamittarin oiken? Eli mihin tulee virta ja valo yms johdot kiinni? Kun tämä mukana tullut ohjelappunen ei ole kovinkaan kummoinen....

Mittarissa seuraavat johdot (kahdessa"nipussa": eka nippu Musta-Oranssi-punainen.Toinen nippu Musta-punainen-vihreä.Sanooko värit mitään?

Edit: Tose nipun ratkaisin jo itsekkin (ehkä) eli tuo nippu1 tulee luultavast että punainen-> virtalukon + napa( mistä tulee virrat päälle)musta-> maihin ja oranssi ->valo kiekkamittariin virtalukosta
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Vihreään ainakin tulee signaali puolan miinukselta.
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

lalli69 kirjoitti:Vihreään ainakin tulee signaali puolan miinukselta.
paitsi jos "suora sytytys" niin se tulee ohjainlaitteelta lähtevään vihreä-mustaan
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

...niin tai wasted spark tyyppinen, niin sitten ei oo tietoa mihin se tulee. :wink:
Vastaa Viestiin