samsalle:mulla ois sama homma edessä 1,8td escoon..en tee itse vaan ois tiedossa yksi remppa mies..mutta kysyisin nyt muutaman asiaan liittyvän kysymyksen..
1.vaihdetaanko samalla kaikki jääh.nesteet 1,8 td tilavuus 9,3l..
2.termari on ko.escoon vaihettu joulun jälkeen ei lämpöihin vaikutusta..mutta moottorin lämmöt nousee nyt mittarin normal m kohalle ennen 0-r väliin..joten oli kai termarikin vähän sökö..
3.onko tuo 1,8td yleensäkkin kylmä kampe..mulla oli joskus sunny 1,7d ja oli kun sauna muutaman km ajon jälkeen oli vaikka mikä pakkanen.
4.onko noin että joutuu koko koelaudan irroittaan ko.kennon vaihon takia..pelottaa meneekö jotain rikki koetaulusta ko.rempassa..
5.täälläkin(oulussa)kenno maksais motonetissä 52e ja viescarissa fordin varaosissa oli 170e..eli jos rempan teetän ostan sen motonetin kennon..toisaalta oon aatellut jättäskö vielä tältä talvelta koko rempan tekemättä kun esco muuten kyllä pelaa kivasti.. sinnittelis ja palelis nämä pakkaset ja oottas kevättä kun escokin on yöt lämpimässä tallissa ainakin pääsee aamulla ajaan lämpimällä autolla ja lasit on sulat kuivat