Sivu 1/1

Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?

Lähetetty: 27 Marras 2010 14:50
Kirjoittaja Jap3
Autokuume alkaa olla jälleen valloillaan ja dieseli vakavasti harkinnassa.

Olisin kiinnostunut kuulemaan kommentteja 1,6, 1,8 ja 2,0 TDCi koneista. Onko kestäviä ja mitä "vikoja" niissä on ollu, mitkä asiat ois hyvä tarkistaa ostohetkellä jos mahdollista.

Toi 2,0 on varmaan mukavan pirteä kone, 1,6 sais olla se 109hv eikä 90hv.

Searchilla yritin etsiä kokemuksia kyseisistä laitteista ja ainakin 1,8 koneissa ollut vissiin ongelmia huohotinputkien kanssa? :roll:

Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?

Lähetetty: 27 Marras 2010 17:19
Kirjoittaja Matso
No miten olisi 2.5 ST ? :D

Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?

Lähetetty: 27 Marras 2010 17:22
Kirjoittaja focst
Matso kirjoitti:No miten olisi 2.5 ST ? :D
Semmonen kannattaa jos kulutuksella ei niin väliä... :lol:

Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?

Lähetetty: 27 Marras 2010 17:26
Kirjoittaja Jap3
Matso kirjoitti:No miten olisi 2.5 ST ? :D
No sehän olis ihan unelma, mutta ku tulee melkein 30tkm vuodessa, niin ehkä se dieseli ois parempi vaihtoehto. :)

Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?

Lähetetty: 27 Marras 2010 17:32
Kirjoittaja focst
Noista diiseleistä ite laittasin ton 2.0. 1.6 sekin ihan riittävä normiajossa vääntävä kone mut 1.8 pilattu huohotinjärjestelmällä joka jäätyy kun vähänkin pakkasta..muuten ois ollu noista paras vaihtoehto.. :D

Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?

Lähetetty: 27 Marras 2010 23:24
Kirjoittaja TwentySeven
itellä kokemus juurikin tuosta 1,8 tdcisstä

+90kw@2bar hengityksen parantamisella ja lastulla.

muuten perusviat olleena niinkuin luultavasti kaikissa noissa sun vaihtareissa.
suuttimet, pumppu. jne.

Re: Focus mk2 1,6, 1,8 vai 2,0 TDCi?

Lähetetty: 28 Marras 2010 14:31
Kirjoittaja Jap3
TwentySeven kirjoitti:itellä kokemus juurikin tuosta 1,8 tdcisstä

+90kw@2bar hengityksen parantamisella ja lastulla.

muuten perusviat olleena niinkuin luultavasti kaikissa noissa sun vaihtareissa.
suuttimet, pumppu. jne.

Onkos näissä uudemmissa TDCi koneissakin ollu noita pumppuvikoja? :roll: Syöttöpumppuongelmia oli ainakin mk1 diisseli focuksissa. Tuli siinä 200-300tkm välillä yleensä..