Cougar -99 Duratec V6 2.5l lohkolämmittimen asennus

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
aarnig

Cougar -99 Duratec V6 2.5l lohkolämmittimen asennus

Viesti Kirjoittaja aarnig »

Moro,

Voisiko joku auttaa kun epäilyttää tuo moottorin sörkkiminen:
- Missä kohtaa moottoria on se tulppa mihin vastus työnnetään?
- Joudunko valuttamaan jäähdytysnestettä jotain muuta kautta pois ennen tulpan poistamista? (miten/mistä onnistuu parhaiten?)
- Tuon Mondeon vastuksen pitäisi mennä myös Cougariin heittämällä?
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/459250/0
- Tarvinko jotakin muutakin kuin sähköjohtoa ja joitain liittimiä (esim. tolppajohdon liitinkannan) vastuksen lisäksi?

Noiden sähköjen vetäminen ja läpivientien tekeminen pitäisi luonnistua vanhasta kokemuksesta.

Cougarissa on siis sama kone kuin tuon ikäisissä V6 Mondeoissa.
senseiaeroforce
Viestit: 16
Liittynyt: 16 Marras 2009 20:47
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Cougar -99 Duratec V6 2.5l lohkolämmittimen asennus

Viesti Kirjoittaja senseiaeroforce »

Jos nyt oikein muistelen vuoden takaista, niin se vastus tulee moottorin etupuolelle, öljynsuodattimen ja ilmastointi kompuran tienoille. Itse jouduin vaihtamaan vastukseen tulevan O-renkaan, rupes vuotamaan ku lisäsin sisähaarottimen jne.. :oops:

Jäähdytys nesteet kannattaa pudottaa / vaihtaa samalla. Sehän tulee suoraan vesitilaan se vastus.

Kannattaisiko ostaa valmis asennussarja? Tulis kaikki tarpeellinen mukana, itse laittaisin samalla vaivalla sisätilan pistokkeen.
aarnig

Re: Cougar -99 Duratec V6 2.5l lohkolämmittimen asennus

Viesti Kirjoittaja aarnig »

senseiaeroforce kirjoitti:Jos nyt oikein muistelen vuoden takaista, niin se vastus tulee moottorin etupuolelle, öljynsuodattimen ja ilmastointi kompuran tienoille.
Ok kiitos, tarvii huomenna katsoa jos löytyisi.
senseiaeroforce kirjoitti:Kannattaisiko ostaa valmis asennussarja? Tulis kaikki tarpeellinen mukana, itse laittaisin samalla vaivalla sisätilan pistokkeen.
Joo sisätilan pistoke on tarkoitus laittaa myös. Sisätilan lämppärin ehdin jo asentaankin... Tarvii kysellä vaikka Motonetistä millasta sarjaa siellä on tarjolla.
Vastaa Viestiin