Sivu 1/1
Kumma lohko 202
Lähetetty: 27 Loka 2005 20:07
Kirjoittaja sierraIS86
Voisiko joku ystävällinen voorti-friikki valaista minulle että mistä hemmetin foordista on sierrani lohko? Kyljessä merkintä "202" ja "92"Oisko transitista?
Ja toinen asia...Mikä olisi paras nokka isössöön.Kiinni marteliuksen peltisatsi ja putkisto+vapaavirtaus-suodatin ja kansi siistitty.Olen ajatellut piper cam 266/12.12mm nokkaa...
Lähetetty: 27 Loka 2005 20:18
Kirjoittaja siipicossu
Transiitissahan noita on ollut.
Lähetetty: 27 Loka 2005 20:32
Kirjoittaja sierraIS86
Onkohan puristukset samat kun 205?
Lähetetty: 27 Loka 2005 21:03
Kirjoittaja Bootsi
sierraIS86 kirjoitti:Onkohan puristukset samat kun 205?
Taitaapi olla aika paljon pienemmät.

Lähetetty: 27 Loka 2005 21:31
Kirjoittaja lalli69
Bootsi kirjoitti:
Taitaapi olla aika paljon pienemmät.

= 8,2
Lähetetty: 27 Loka 2005 21:48
Kirjoittaja Jaakko85
Eli siinä oli ne 1.4mm puristuskorkeudeltaan matalammat männät vrt. 205 normi tanarin lohkoon. ( ei siis cossun )
Lähetetty: 27 Loka 2005 22:26
Kirjoittaja Bootsi
Jaakko85 kirjoitti:Eli siinä oli ne 1.4mm puristuskorkeudeltaan matalammat männät vrt. 205 normi tanarin lohkoon. ( ei siis cossun )
Hyvä turbo aihio.

Lähetetty: 27 Loka 2005 22:32
Kirjoittaja Jaakko85
Bootsi kirjoitti:
Hyvä turbo aihio.

Nojaa onhan siinä matalat puristukset, mutta..
Lähetetty: 27 Loka 2005 22:56
Kirjoittaja lalli69
Jaakko85 kirjoitti:
Nojaa onhan siinä matalat puristukset, mutta..
Mutta...?
Älä pidä meitä jännityksessä!
Eikai se huonompikaan oo kuin normaalit tanarin lohkot.

Lähetetty: 27 Loka 2005 23:56
Kirjoittaja Jaakko85
Ei paras mahdollinen vaihtoehto kun männät jää alle kansitason - > suurempi nakutusherkkyys. mieluummin vaikka nuo 9.2 (205 is lohko & männät&veivit)puristukset ja vähemmän ahtoa. saadaan sama teho pienemmillä ahtopaineilla.
Näin on joskus viisaat kertonut.

Lähetetty: 28 Loka 2005 00:09
Kirjoittaja ZyaS
männät jää alle kansitason - > suurempi nakutusherkkyys
kertokaas mulle nyt miten tämä muka lisää nakutus herkkyyttä??
Lähetetty: 28 Loka 2005 00:11
Kirjoittaja lalli69
Eikös liian korkeat puristukset lisää sitä nakutusta?
Niin ne isotpojat mulle on kertonu.
Lähetetty: 28 Loka 2005 07:57
Kirjoittaja Jaakko85
lalli69 kirjoitti:Eikös liian korkeat puristukset lisää sitä nakutusta?
Niin ne isotpojat mulle on kertonu.
kyllä, mutta niin myös männän jättäminen lohko/kansitason alapuolelle. Vaikuttaa mm. palonopeuteen ja ties mihin joka taas vaikuttaa moottorin nakutusherkkyyteen.
Näin sanoo gurut.

Lähetetty: 28 Loka 2005 08:13
Kirjoittaja sierraIS86
Kiitosta tiedoista.
Täytyy vissiin pistää tuo 202 lohko sit odottamaan turbo innostusta..
Mut sillä aikaa pitää yrittää ottaa vaparista irti enemmän.Ensix vaihtaa lohko...yli 10 puristukset ja sitä rataa.
-sierra is 86-
-capri mkII 2.8(R.I.P)nyyh-
