Kumma lohko 202

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
sierraIS86
Viestit: 39
Liittynyt: 27 Loka 2005 19:33
Paikkakunta: Imatra

Kumma lohko 202

Viesti Kirjoittaja sierraIS86 »

Voisiko joku ystävällinen voorti-friikki valaista minulle että mistä hemmetin foordista on sierrani lohko? Kyljessä merkintä "202" ja "92"Oisko transitista?
Ja toinen asia...Mikä olisi paras nokka isössöön.Kiinni marteliuksen peltisatsi ja putkisto+vapaavirtaus-suodatin ja kansi siistitty.Olen ajatellut piper cam 266/12.12mm nokkaa...
Avatar
siipicossu
Viestit: 169
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu »

Transiitissahan noita on ollut.
sierraIS86
Viestit: 39
Liittynyt: 27 Loka 2005 19:33
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja sierraIS86 »

Onkohan puristukset samat kun 205?
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

sierraIS86 kirjoitti:Onkohan puristukset samat kun 205?
Taitaapi olla aika paljon pienemmät. :roll:
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Bootsi kirjoitti: Taitaapi olla aika paljon pienemmät. :roll:
= 8,2
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Eli siinä oli ne 1.4mm puristuskorkeudeltaan matalammat männät vrt. 205 normi tanarin lohkoon. ( ei siis cossun )
Bootsi
Viestit: 1084
Liittynyt: 25 Helmi 2005 14:01
Paikkakunta: ArcticCircle

Viesti Kirjoittaja Bootsi »

Jaakko85 kirjoitti:Eli siinä oli ne 1.4mm puristuskorkeudeltaan matalammat männät vrt. 205 normi tanarin lohkoon. ( ei siis cossun )
Hyvä turbo aihio. :wink:
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Bootsi kirjoitti: Hyvä turbo aihio. :wink:
Nojaa onhan siinä matalat puristukset, mutta..
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Jaakko85 kirjoitti: Nojaa onhan siinä matalat puristukset, mutta..
Mutta...?
Älä pidä meitä jännityksessä! :P

Eikai se huonompikaan oo kuin normaalit tanarin lohkot. :wink:
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

Ei paras mahdollinen vaihtoehto kun männät jää alle kansitason - > suurempi nakutusherkkyys. mieluummin vaikka nuo 9.2 (205 is lohko & männät&veivit)puristukset ja vähemmän ahtoa. saadaan sama teho pienemmillä ahtopaineilla.

Näin on joskus viisaat kertonut. :wink:
ZyaS
Viestit: 1005
Liittynyt: 04 Helmi 2005 10:26
Paikkakunta: Hyvinkää/Riihimäki

Viesti Kirjoittaja ZyaS »

männät jää alle kansitason - > suurempi nakutusherkkyys
kertokaas mulle nyt miten tämä muka lisää nakutus herkkyyttä??
Escort 1.4 -81
Capri Mk1 -69 1.6GT
Escort MK2 -75
CRSC Jäsen #1087
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Eikös liian korkeat puristukset lisää sitä nakutusta?
Niin ne isotpojat mulle on kertonu.
Jaakko85
Viestit: 1772
Liittynyt: 04 Helmi 2005 15:16

Viesti Kirjoittaja Jaakko85 »

lalli69 kirjoitti:Eikös liian korkeat puristukset lisää sitä nakutusta?
Niin ne isotpojat mulle on kertonu.
kyllä, mutta niin myös männän jättäminen lohko/kansitason alapuolelle. Vaikuttaa mm. palonopeuteen ja ties mihin joka taas vaikuttaa moottorin nakutusherkkyyteen.

Näin sanoo gurut. :)
sierraIS86
Viestit: 39
Liittynyt: 27 Loka 2005 19:33
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja sierraIS86 »

Kiitosta tiedoista.
Täytyy vissiin pistää tuo 202 lohko sit odottamaan turbo innostusta..
Mut sillä aikaa pitää yrittää ottaa vaparista irti enemmän.Ensix vaihtaa lohko...yli 10 puristukset ja sitä rataa.


-sierra is 86-
-capri mkII 2.8(R.I.P)nyyh- :cry:
Vastaa Viestiin