Sivu 1/1

Is ohc, käynti aaltoilee

Lähetetty: 13 Loka 2010 20:37
Kirjoittaja sierra_driver
Elikkä, ohari käy aaltoillen. Autoon on vaihdettu: nokka(burton bf134), imuvenat 44,5. Ruisku on vakio.

Autoon on vaihettu HALL-anturi, jonka jälkeen oli aikamoista taistelua sytkän ajotuksen kanssa. :mrgreen:

Kuinkas toi burtonin bf 134, kuinkas tuon pitäis pelittää, kun sen ajotuksen tekee sen vakio nokan merkkien mukaan? Kun on kuitenkin aika loiva nokka kyseessä.

Lisäilmaventtiilin putsailin. Pitäisi toimia, koska auto sammuu, kun ottaa piuhan irti.

Olisko imuvuoto jossain?

Re: Is ohc, käynti aaltoilee

Lähetetty: 14 Loka 2010 14:56
Kirjoittaja duckworth
sierra_driver kirjoitti:Olisko imuvuoto jossain?
Hyvin mahdollista. Aaltoileeko tyhjäkäynti lämpöisenä? Imusarjan tiivisteen olet tietysti (?) vaihtanut ja pistänyt molemmin puolin joka aukon ympärille RTV:tä..?

Re: Is ohc, käynti aaltoilee

Lähetetty: 14 Loka 2010 15:40
Kirjoittaja sierra_driver
duckworth kirjoitti:Hyvin mahdollista. Aaltoileeko tyhjäkäynti lämpöisenä? Imusarjan tiivisteen olet tietysti (?) vaihtanut ja pistänyt molemmin puolin joka aukon ympärille RTV:tä..?
Tiivari on vaihdettu, mutta ei ole RTV:tä väleihin ruutattu. :oops:

Re: Is ohc, käynti aaltoilee

Lähetetty: 14 Loka 2010 15:53
Kirjoittaja K A R I
Vakio merkkeihin laitettu nokan ajoitus siirtää vain sitä kauemmas sitä parasta ns.jerkkua. esim kierros aluella kauemmas. Itellä oli joskus OHC:SSä cranecamsin viri keppi ja jäykemmät vena jouset vakio merkeisä ni se pelas sielä 2800-3600rpm parhaiten ja ku laitto sääjettävän nokka pyörän ni se putos jonku 400-500rpm alemmas. Heleposti sai sen yli 8000 kiertään vielä ajosa vaihteelaki :D