Is ohc, käynti aaltoilee

Moottori, voimansiirto, viritys jne.
sierra_driver
Viestit: 103
Liittynyt: 06 Loka 2008 19:33
Paikkakunta: Jämsä

Is ohc, käynti aaltoilee

Viesti Kirjoittaja sierra_driver »

Elikkä, ohari käy aaltoillen. Autoon on vaihdettu: nokka(burton bf134), imuvenat 44,5. Ruisku on vakio.

Autoon on vaihettu HALL-anturi, jonka jälkeen oli aikamoista taistelua sytkän ajotuksen kanssa. :mrgreen:

Kuinkas toi burtonin bf 134, kuinkas tuon pitäis pelittää, kun sen ajotuksen tekee sen vakio nokan merkkien mukaan? Kun on kuitenkin aika loiva nokka kyseessä.

Lisäilmaventtiilin putsailin. Pitäisi toimia, koska auto sammuu, kun ottaa piuhan irti.

Olisko imuvuoto jossain?
Kuva

sierra 2.0iS ohc -87
sierra 2.0ohc kaasari -88
sierra 1.6 viistoperä -85
moskvitsh pick up lyhyt -77
Taunus 2.3 v6 -73

näillä mennään
duckworth
Viestit: 3727
Liittynyt: 22 Syys 2007 15:58
Viesti:

Re: Is ohc, käynti aaltoilee

Viesti Kirjoittaja duckworth »

sierra_driver kirjoitti:Olisko imuvuoto jossain?
Hyvin mahdollista. Aaltoileeko tyhjäkäynti lämpöisenä? Imusarjan tiivisteen olet tietysti (?) vaihtanut ja pistänyt molemmin puolin joka aukon ympärille RTV:tä..?
Opel on pop, mutta Ford on progee

-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"

BOREHAMMER
sierra_driver
Viestit: 103
Liittynyt: 06 Loka 2008 19:33
Paikkakunta: Jämsä

Re: Is ohc, käynti aaltoilee

Viesti Kirjoittaja sierra_driver »

duckworth kirjoitti:Hyvin mahdollista. Aaltoileeko tyhjäkäynti lämpöisenä? Imusarjan tiivisteen olet tietysti (?) vaihtanut ja pistänyt molemmin puolin joka aukon ympärille RTV:tä..?
Tiivari on vaihdettu, mutta ei ole RTV:tä väleihin ruutattu. :oops:
Kuva

sierra 2.0iS ohc -87
sierra 2.0ohc kaasari -88
sierra 1.6 viistoperä -85
moskvitsh pick up lyhyt -77
Taunus 2.3 v6 -73

näillä mennään
K A R I
Viestit: 225
Liittynyt: 03 Joulu 2008 00:20

Re: Is ohc, käynti aaltoilee

Viesti Kirjoittaja K A R I »

Vakio merkkeihin laitettu nokan ajoitus siirtää vain sitä kauemmas sitä parasta ns.jerkkua. esim kierros aluella kauemmas. Itellä oli joskus OHC:SSä cranecamsin viri keppi ja jäykemmät vena jouset vakio merkeisä ni se pelas sielä 2800-3600rpm parhaiten ja ku laitto sääjettävän nokka pyörän ni se putos jonku 400-500rpm alemmas. Heleposti sai sen yli 8000 kiertään vielä ajosa vaihteelaki :D
Kellossa pitää olla viisarit ja auton vetää takaa
Vastaa Viestiin