Elikkä, ohari käy aaltoillen. Autoon on vaihdettu: nokka(burton bf134), imuvenat 44,5. Ruisku on vakio.
Autoon on vaihettu HALL-anturi, jonka jälkeen oli aikamoista taistelua sytkän ajotuksen kanssa.
Kuinkas toi burtonin bf 134, kuinkas tuon pitäis pelittää, kun sen ajotuksen tekee sen vakio nokan merkkien mukaan? Kun on kuitenkin aika loiva nokka kyseessä.
Lisäilmaventtiilin putsailin. Pitäisi toimia, koska auto sammuu, kun ottaa piuhan irti.
Olisko imuvuoto jossain?
Is ohc, käynti aaltoilee
-
- Viestit: 103
- Liittynyt: 06 Loka 2008 19:33
- Paikkakunta: Jämsä
Re: Is ohc, käynti aaltoilee
Hyvin mahdollista. Aaltoileeko tyhjäkäynti lämpöisenä? Imusarjan tiivisteen olet tietysti (?) vaihtanut ja pistänyt molemmin puolin joka aukon ympärille RTV:tä..?sierra_driver kirjoitti:Olisko imuvuoto jossain?
Opel on pop, mutta Ford on progee
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-BMW 325i N52B25 "käyttis ish?"
-Omega B2 2.2 16v "talviauto"
-Omega B2 3.0 V6 "varaharrasteauto"
-Sierra Mk1 -86 "Group A- wnb"
BOREHAMMER
-
- Viestit: 103
- Liittynyt: 06 Loka 2008 19:33
- Paikkakunta: Jämsä
Re: Is ohc, käynti aaltoilee
Tiivari on vaihdettu, mutta ei ole RTV:tä väleihin ruutattu.duckworth kirjoitti:Hyvin mahdollista. Aaltoileeko tyhjäkäynti lämpöisenä? Imusarjan tiivisteen olet tietysti (?) vaihtanut ja pistänyt molemmin puolin joka aukon ympärille RTV:tä..?
Re: Is ohc, käynti aaltoilee
Vakio merkkeihin laitettu nokan ajoitus siirtää vain sitä kauemmas sitä parasta ns.jerkkua. esim kierros aluella kauemmas. Itellä oli joskus OHC:SSä cranecamsin viri keppi ja jäykemmät vena jouset vakio merkeisä ni se pelas sielä 2800-3600rpm parhaiten ja ku laitto sääjettävän nokka pyörän ni se putos jonku 400-500rpm alemmas. Heleposti sai sen yli 8000 kiertään vielä ajosa vaihteelaki
Kellossa pitää olla viisarit ja auton vetää takaa