Sivu 1/1
escort cvh ampuu putkeen
Lähetetty: 25 Loka 2005 17:06
Kirjoittaja late
Elikkäs otsikon mukainen escortti ampuu putkeen ku painaa kaasua,mutta kun pari kertaa painoi kaasua niin tuntui loppuvan.lisäksi muita "oireita" on melko korkea tyhjäkäynti ainakin kylmällä koneella ~1200rmp kun ostettaessa se oli ~800 rmp,myös kone tärisee melkoisen paljon kylmänä.
nämä asit siis tapahtuvat kylmänä eli onko ihan normaali että kylmänä tapahtuu?
mistähän kyseiset asiat voisivat johtua?putkeen ampumistakaan ei ole ennen tapahtunut.
Lähetetty: 25 Loka 2005 20:14
Kirjoittaja Volmari
no jos sulla on ryyppy siinä vekottimessa niin ei ole normaalia että on 1200rpm.. pitäisi olla enemmän lähempänä 2000rpm.. jos ampuu putkeen niin niin syitä voi olla monia, mutta minä menisin ja vaihtaisin tulpat ja ilmanputsarin heti ensi töikseni. ja jos ei auta niin sitten suuntaisin säätämään kaasarin.
kettu kuittaa.

Lähetetty: 25 Loka 2005 21:53
Kirjoittaja Monteonisti
Jos tosiaan putkea paukuttaa niin yleensä vika kipinässä. Vanha konsti herättää huomiota kun katkaisee täydestä vauhdista virrat hetkeksi ja taas takasin, hyvin yleensä paukkuu, katillista ei oikeen uskalla! 8)
Kyllähän kiekkojen pitää olla kylmänä yli tonnin jos kaikki OK, ruiskuissa jotain 1100-1200, kaasareissa jotain 2000!

Onhan tuohon poikkeuksiakin, varsinkin 1-pisteruiskut, ovat lähempänä kaasaria! 8)
Lähetetty: 25 Loka 2005 22:06
Kirjoittaja late
mjoo,tulpat oli aikas uuden näköiset kun kesällä mittasin puristukset.
Tosta tyhjäkäynnistä unohdin sanoa että vaeltaa melkoisesti ja meinaa välillä jopa sammua.
Lähetetty: 25 Loka 2005 22:19
Kirjoittaja lalli69
late kirjoitti:mjoo,tulpat oli aikas uuden näköiset kun kesällä mittasin puristukset.
Tosta tyhjäkäynnistä unohdin sanoa että vaeltaa melkoisesti ja meinaa välillä jopa sammua.
Uuden näköiset. Kuulostipas hyvältä.

Lähetetty: 25 Loka 2005 23:05
Kirjoittaja Monteonisti
Tulpathan yleensä oireilee niin, että ei tahdo käynnistyä tai sitten pätkii kun kiihdyttää? 8) Kyllä viittais imuun, jakajaan tai imuilmavuotoon, jos kerta tulpat "nätin näköiset"!

Lähetetty: 25 Loka 2005 23:07
Kirjoittaja VesQ
Mutta jos niin paljon vuotaa ilmaa että haittaa käyntiä reilummin niin kyllä tulpatkin alkaa aika valkoiset olla
Hyvänvärisethän ne ovat silloin kun se keskiosa on sellainen maitokahvinruskea
Olettaen tietysti että tulpat on oikean arvoiset
Lähetetty: 26 Loka 2005 17:29
Kirjoittaja late
joo.tarkistin tulpat aika mustannäköset ne olivat,sellainen juttu kyllä oli että 1 ja 2 sylinterin tulppien sivuelektronit olivat valkeat tai sellaiset metallinväriset,3 ja 4 sylinterin tulpat olivatkin sitten melko mustat ja 4 sylinterin tulpassa oli jotain sontaa,ei kuitenkaan mielestäni nokipiikkiä.