escort cvh ampuu putkeen
escort cvh ampuu putkeen
Elikkäs otsikon mukainen escortti ampuu putkeen ku painaa kaasua,mutta kun pari kertaa painoi kaasua niin tuntui loppuvan.lisäksi muita "oireita" on melko korkea tyhjäkäynti ainakin kylmällä koneella ~1200rmp kun ostettaessa se oli ~800 rmp,myös kone tärisee melkoisen paljon kylmänä.
nämä asit siis tapahtuvat kylmänä eli onko ihan normaali että kylmänä tapahtuu?
mistähän kyseiset asiat voisivat johtua?putkeen ampumistakaan ei ole ennen tapahtunut.
nämä asit siis tapahtuvat kylmänä eli onko ihan normaali että kylmänä tapahtuu?
mistähän kyseiset asiat voisivat johtua?putkeen ampumistakaan ei ole ennen tapahtunut.
no jos sulla on ryyppy siinä vekottimessa niin ei ole normaalia että on 1200rpm.. pitäisi olla enemmän lähempänä 2000rpm.. jos ampuu putkeen niin niin syitä voi olla monia, mutta minä menisin ja vaihtaisin tulpat ja ilmanputsarin heti ensi töikseni. ja jos ei auta niin sitten suuntaisin säätämään kaasarin.
kettu kuittaa.
kettu kuittaa.

Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
Mk.3 Mondeo 2.0 TDCi vm.05
Nissan Primera P11 -00
Toyota Avensis 1.8 VVT-i vm.03
Mk.6 Escort vm.95 1.6 zetec
Mk.5 Escort vm.92 1.8 zetec
Mk.4 Escort vm.88 (R.I.P)
Audi 80 vm. 86 2.2i
-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
Jos tosiaan putkea paukuttaa niin yleensä vika kipinässä. Vanha konsti herättää huomiota kun katkaisee täydestä vauhdista virrat hetkeksi ja taas takasin, hyvin yleensä paukkuu, katillista ei oikeen uskalla! 8)
Kyllähän kiekkojen pitää olla kylmänä yli tonnin jos kaikki OK, ruiskuissa jotain 1100-1200, kaasareissa jotain 2000!
Onhan tuohon poikkeuksiakin, varsinkin 1-pisteruiskut, ovat lähempänä kaasaria! 8)
Kyllähän kiekkojen pitää olla kylmänä yli tonnin jos kaikki OK, ruiskuissa jotain 1100-1200, kaasareissa jotain 2000!

-
- Viestit: 3129
- Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45
joo.tarkistin tulpat aika mustannäköset ne olivat,sellainen juttu kyllä oli että 1 ja 2 sylinterin tulppien sivuelektronit olivat valkeat tai sellaiset metallinväriset,3 ja 4 sylinterin tulpat olivatkin sitten melko mustat ja 4 sylinterin tulpassa oli jotain sontaa,ei kuitenkaan mielestäni nokipiikkiä.