Sivu 1/1

mk1 -> st200?

Lähetetty: 24 Loka 2005 17:49
Kirjoittaja Eweri
Elikkäs siis, kun tuli sellanen vajaamielinen ajatus, et jos väkertäs tohon 1 mondeoon st200 tekniikan, kun ois saksanmaalla sallasia pikusen rutattuja ihan suht huokeella. Kysymykset siis kuuluukin seuraavan lailla:

1. Onko keneläkään tietoa, passaako toi 2.5 motti suoraan 4x4 laatikkoon?

2. mk2 on periaatteessa sama auto kun mk1, mutta kuitenkin eri kampe. Mitä se katastuksen setä sanoo kun tumppaa ton myllyn keuloille? Titenkinhän jarrut nyt pitää olla st200 vastaavat, mut entäs muuten, kun tollasta autoa ei o koskaan tehty...

3. kuinka pieninä palasina saa kerätä takaperästä kaikki pyörät ku alkaa vaihtaan sinne öljyjä =)

4. ai nii joo, onkohan tossa mun kamppeessa nelivedolle erillinen jakolaatiko vai onko vaihteisto ja nelkku yhtä ja samaa tavaraa?

Vastailkaa tietävät noihin ensin, niin keksin sit taas uusia outoja kysymyksiä :)

Lähetetty: 24 Loka 2005 17:55
Kirjoittaja TuningUkkeli
En ole varma mutta veikkaan et toi 4x4 st200 tekee hallaa??? Verot??? Viisaat vastatkoot tähän.

Re: mk1 -> st200?

Lähetetty: 24 Loka 2005 19:11
Kirjoittaja Tinde
Eweri kirjoitti: 1. Onko keneläkään tietoa, passaako toi 2.5 motti suoraan 4x4 laatikkoon?
Tämä nyt ei ole mitenkään varmaa tietoa mutta velipoika mietiskeli omaan nelikkoonsa joskus vastaavaa ja muistelisin että (Mondeon)kutonen ei sovi neloskoneen laatikkoon. :?:

Re: mk1 -> st200?

Lähetetty: 24 Loka 2005 22:43
Kirjoittaja Monkku
Eweri kirjoitti:2. mk2 on periaatteessa sama auto kun mk1, mutta kuitenkin eri kampe. Mitä se katastuksen setä sanoo kun tumppaa ton myllyn keuloille? Titenkinhän jarrut nyt pitää olla st200 vastaavat, mut entäs muuten, kun tollasta autoa ei o koskaan tehty...
eikös kuuvetosissa ollu samat jarrut?? Ainaki mk2 v6 ja st200...

Re: mk1 -> st200?

Lähetetty: 24 Loka 2005 23:00
Kirjoittaja lalli69
Monkku kirjoitti: eikös kuuvetosissa ollu samat jarrut?? Ainaki mk2 v6 ja st200...
Eihän sillä ole mitään väliä mitkä jarrut ST200 on, jos tarkoituksena on istuttaa tekniikka MK1 Mondeoon.
Tällöinhän vertailumallina käytetään V6:sta
Tiukille menee tehot lainpuitteissa (Ei siis aivan riitäkkään)
170hv + 20% = 204hv ja ST200 on 205hv :wink:

Lähetetty: 24 Loka 2005 23:04
Kirjoittaja jaska74
eroaakos se st200 kone paljon tavallisesta v6:sta? siis ulkonäön puolesta.
ei kai sitä konttorilla tarvi mainostaa kun normi v6:ksi jos se näyttää samalta

Lähetetty: 25 Loka 2005 14:56
Kirjoittaja Eweri
meinaatko, et ne konttorilla sanoo, et ei tartte mitään papereita koneesta? Varmaan uskoo kun sanoo =)

Lähetetty: 25 Loka 2005 14:59
Kirjoittaja siipicossu
jaska74 kirjoitti:eroaakos se st200 kone paljon tavallisesta v6:sta? siis ulkonäön puolesta.
ei kai sitä konttorilla tarvi mainostaa kun normi v6:ksi jos se näyttää samalta
Tuosta näet mitä on eroa.
http://www.siipicossu.com/koneet.jpg
tosin vanhemmassa Mondeossa taitaa olla eri näköinen kuin tuossa uudemmassa.

Re: mk1 -> st200?

Lähetetty: 28 Loka 2005 18:39
Kirjoittaja Monkku
lalli69 kirjoitti: Eihän sillä ole mitään väliä mitkä jarrut ST200 on, jos tarkoituksena on istuttaa tekniikka MK1 Mondeoon.
Tällöinhän vertailumallina käytetään V6:sta
Tiukille menee tehot lainpuitteissa (Ei siis aivan riitäkkään)
170hv + 20% = 204hv ja ST200 on 205hv :wink:
eli siis et saa laittaa nus nus

Re: mk1 -> st200?

Lähetetty: 28 Loka 2005 18:39
Kirjoittaja Monkku
lalli69 kirjoitti: Eihän sillä ole mitään väliä mitkä jarrut ST200 on, jos tarkoituksena on istuttaa tekniikka MK1 Mondeoon.
Tällöinhän vertailumallina käytetään V6:sta
Tiukille menee tehot lainpuitteissa (Ei siis aivan riitäkkään)
170hv + 20% = 204hv ja ST200 on 205hv :wink:
eli siis ei saa (sais) laittaa nus nus. eikä sillä mitään väliä ole mitkä jarruton, kunhan vaan toin asian ilmi jos nyt jotain sattuu kiinnostaan :roll: laittakoot vaikka 1.6:n jarrut ihan sama mulle.