Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Elikkäs, Oli Esco ekan yön tolpannokassa ja kun menin aamulla starttaamaan niin aivan armoton kalina... Sammutin ja katsoin nesteet, öljyt jne. Ei havaittavia muutoksia. Kone takaisin käymään ja kolina alkoi häviämään. Ajoin töihin 20km "tyhmä" ja töitten jälkeen katsoin nesteet niin Öljyä paisunta säiliössä... Nilkutin korjaamolle ja heebo tsekkas ja kuunteli koneen ja sanoi että jos pelkästään kannen tiiviste 400€, mutta jos kansi paskana (aamuisesta kolinasta päätellen) 1500€!!! Auto kävi korjaamon pihalla kauniisti muuten... Onkos muilla 1.8 Zetecissä ollut sama juttu... Mun kuukausipalkka on tuossa 1700€ paikkeilla joten jos sen 1500€ maksaa niin olen aivan v*tun k*sessa....
Ja Fordin korjaamossa yli 2000€:n arvio... Nämä hinnat Salossa... Öljyt 5W-30W FE Motocraft. Ja syylärinesteet Motocraftin superit.
Saat huomattavasti halvemmalla käytetyn ehjän kannen tai koko moottorin kun vain katselet vaikka romuttamoilta tai foorumien myyntipalstoja. Eipä kannata 1500 eurolla moista paskaa korjata.
CJH kirjoitti:Saat huomattavasti halvemmalla käytetyn ehjän kannen tai koko moottorin kun vain katselet vaikka romuttamoilta tai foorumien myyntipalstoja. Eipä kannata 1500 eurolla moista paskaa korjata.
Tuostahan olis voinut joku vetää hernukat nenuun...
Monttu STW 97 TD
Monttu STW 99 Myydään!
Mondeo 95 2.0 (Osina myynnis)
Bmw E30 323i remmillä ja turbolla rankastu!
Siellä oli yksi pytty uinu vedessä... siitä kalina. Mahtaako olla menny veivi kieroon yms... Meinasin käydä jo ostamassa Chevrolet (Daewoo) Nubira STW:n, mutta järki voitti ja korjaan Escon maksoi mitä maksoi... Onpa sitten ainakin kone kunnossa ...kele! Joutuu vaan hakemaan pankista kulutusluottoa... Tartte pistää Keno vetämään.