Morjesta! Tossa vaihdoin escoon jarru palat/levyt ja lähdin koe ajolle testailee jarruja ja kappas vain, lämmöthän ne sieltä nousi tappiin.. noo ekaks siin mietin et joko termostaatti sökönä tai termostaatin lämpö anturi.. molemmathan siinä uusin ja kappas vain, vielä nousee lämmöt melki tappiin.. seuraavaks mietin et se on tuulettimen flekti kun ei tuuletinkaan lähde pöhöttää.. testailin kuitenki et tuuletin itsessään toimii ja laitettii akusta virtaa ja sehä pöhisi hienosti.. tämän jälkeen lähdin flekti kaupoilla ja ostin uuden flektin.. noo uusittu on osaa ja lömmöt nousee het melki tappiin ja tappiinhan ne nouseeki sitten vähä ajan ajelun päästä.. mutta ei ala keittää, vesi kiertää ja noin..
pieniä huomioita, nesteet ei karkaile ja ajelus saattaa mittari pysyä puol välissä kun ajeleen hissukseen mutta kun vauhtia lähtee ylitte 70-80 nii joha hörähtää mittari melki tappiin taas, isommal parkkipaikal kun on ollu niin kokeillu et kääntää kaikki ratista vaikka vasemmalle ja lähtee ajaan niin mittarissa lukemat laskee, sama toistuu jos ajat normi lenkkiä ja mennään tiukkaan mutkaan.. alkaa vähän ideat hukkuun.. voisko joku kertoa pieniä neuvoja tai samantyylisiä tarinoita / omia havaintoja? jotenki itse luotan jäähdytys järjestelmään kun ilmaukset ja kaikki tehty mielestäni oikein mutta luottamus mittariin itseensä en luottais pätkääkään..
vai voiko olla kun mietin ja kuulin yhdeltä tutulta että hänen hieman vanhemmassa escossaan oli mittarin lämmöt nousseet melki samalla lailla mutta siinä oli myös nesteitä hukkunu säiliöstä.. noo vikahan oli ollu hieman vuotavassa kannentiivisteessä, mutta vuotoki oli ollu kuulemma niin pieni että kaikki jäähdytysnesteet mitkä oli vuotanu, haihtu melki het pois ettei ne päässy kuulemma vuotaa edes öljyn joukkoon.. noo itel ei häviä mielestäni nesteet oikein mihinkää, mutta voisko olla joku samantyyppinen vika että kannen tiiviste vuotais painetta joka sitten taas synnyttää pienen ilmalukon jäähdytysjärjestelmään mikä huijaa taas lämpöanturi väärille lukemille? en tiedä mutta pyydänkin joltai viisaammalta neuvoa kun itellä alkaa loppua eväät.. kannen tiivistettä ite epäilen mutta en viittis iha het alkaa tekee vaihtoa jos se ei olekkaa siin vaan jossai pienemmässä ogelmassa.. kuten tässä on tullu tehtyä varmaan jo iha turhiaki osien vaihtoja..
Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Escort -95 1.6 16V Zetec lämmöt nousee mittarissa
Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
Hyppää
- Ford-Club tiedottaa
- ↳ Tiedotteet
- ↳ Tapahtumat
- Jäsenalue
- Rekisteröityneet käyttäjät
- Kaikille
- ↳ Foorumin pelisäännöt ja käyttö
- ↳ Autotalli
- ↳ Autoilu
- ↳ Sana on vapaa
- ↳ Keskustelun kehittäminen
- Ford Tekniikka
- ↳ Alusta
- ↳ Kori & sisusta
- ↳ Autohifi
- ↳ Autosähkö
- ↳ Tekniikka
- Malli ryhmät ja sivustot
- ↳ Transitmiehet
- ↳ Yleistä keskustelua transiteista
- ↳ Apua ongelmiin
- ↳ Transit projektit
- ↳ Cortina Club
- ↳ Consul & Granada
- ↳ ANGLIA Club
- ↳ FordMclub
- ↳ Ford-freak
- ↳ Ford-freak overdrive foorum
- ↳ Taunus club foorum
- ↳ Cosworthrsclub / CRSC foorumi
- ↳ Fmoc
- Kaupalliset alueet
- ↳ -Tarjouksia yhteistyökumppaneilta-
- ↳ Ostetaan ja Myydään ajoneuvot
- ↳ Ostetaan ja Myydään varaosat / Tarvikkeet
- ↳ Ostetaan ja Myydään Klassikkot / Tarvikkeet
- ↳ Autoiluun liittymättömät Osto- ja Myynti-ilmoitukset
- ↳ Lahjoitetaan