Uuden sukupolven katti Suomesta?
Lähetetty: 14 Loka 2005 19:00
Olen kuullut huhua että joku Suomalainen kattivalmistaja valmistaisi uuden mallista katalysaattoria jossa virtausvastus olisi pienempi mutta päästöt pysyisivät kurissa.
Kyse on ilmeisesti sellaisesta kaksoiskenno systeemistä jossa ensimmäinen kenno "roikkuu" katin etuosassa ja polttaa töryt pienillä kierroksilla. Kun sitten pakokaasujen virtaus kasvaa niin kaasut kiertävät ensimmäisen kennon ja menevät takimmaiseen.
Jos tämä pitää paikkansa niin ainainen pelko liian ison katin asennuksesta jää unholaan?
Olisiko tarkempaa tietoa asiasta?
Kyse on ilmeisesti sellaisesta kaksoiskenno systeemistä jossa ensimmäinen kenno "roikkuu" katin etuosassa ja polttaa töryt pienillä kierroksilla. Kun sitten pakokaasujen virtaus kasvaa niin kaasut kiertävät ensimmäisen kennon ja menevät takimmaiseen.
Jos tämä pitää paikkansa niin ainainen pelko liian ison katin asennuksesta jää unholaan?
Olisiko tarkempaa tietoa asiasta?