Olen kuullut huhua että joku Suomalainen kattivalmistaja valmistaisi uuden mallista katalysaattoria jossa virtausvastus olisi pienempi mutta päästöt pysyisivät kurissa.
Kyse on ilmeisesti sellaisesta kaksoiskenno systeemistä jossa ensimmäinen kenno "roikkuu" katin etuosassa ja polttaa töryt pienillä kierroksilla. Kun sitten pakokaasujen virtaus kasvaa niin kaasut kiertävät ensimmäisen kennon ja menevät takimmaiseen.
Jos tämä pitää paikkansa niin ainainen pelko liian ison katin asennuksesta jää unholaan?
Olisiko tarkempaa tietoa asiasta?
Uuden sukupolven katti Suomesta?
Uuden sukupolven katti Suomesta?
Minkä ajassa voittaa sen matkassa häviää.
Platinaahan niissä normaaleissakin kateissa on sisällä, en nyt muista sitä toista jalometallia mitä siellä myös on.
Sodat sodittu
Ford Cortina -71
Ford Cortina -71
uuden
Haa nyt on jotain uutta tietoa ko katista. Kysynys on Finnkatin tekeleestä ja sitä käytetään jossain ihan ihmeellisen nimisessä "maailman nopeimmassa urheiluautossa" jota rakennetaan ruotsissa.
Juttu pitäisi löytyä uusimmasta METALLITEKNIIKKA lehdestä.
Juttu pitäisi löytyä uusimmasta METALLITEKNIIKKA lehdestä.
Minkä ajassa voittaa sen matkassa häviää.