Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mikä mättää kun pyörittää kerpeleesti, mutta ei starttaa. Kaikki puolasta lähtien uusittu. Releet, sulakkeet sun muut tarkistettu. Kerran sain käyntiin kun oli seissyt n. 1kk:n. Sammutin ja laitoin roippeet kasaan ja yritin sitten uudestaan ja eipä käynistynyt enään eli osaisko joku kertoa missä mättää ku ei viittis (lue: ei oo oikein varaa) viedä Voortille . Tää kaikki alkoi kun pulloperse mopoilija ajoi vasempaan etukulmaan.
Kakkua saa ja kipunaa. Interiaa on ropailtu ei vaikutusta (varapyörän alla).
Sulakkeet ja releet tarkistettu ja kokeiltu toisilla releillä ja sulakkeilla.
Laitaa virrat päälle niin kuuluu "ziit ziit" eli bensapumppu varmaankin toimii.
Ei varmaan auta kuin ottaa sulakerasia tarkempaan syyniin.
Mites Hall-anturi jos on sökö niin miten oireilee jos on.
Se vahinko kun sain käyntiin niin olin sörkkinyt kaikki mahdolliset piuhat
kone"huoneen" puolelta. Liitokset + liittimet tarkistettu ja puhdistettu.
Mun tietääkseni hall anturin hajotessa kipuna häviää vallan.
No mutta. Jos kerran kipinä tulee ja soppaa saa niin ainoa vaihtoehto on, että jompikumpi tulee väärään aikaan.
VizdSR kirjoitti:Mikä mättää kun pyörittää kerpeleesti, mutta ei starttaa. Kaikki puolasta lähtien uusittu. Releet, sulakkeet sun muut tarkistettu. Kerran sain käyntiin kun oli seissyt n. 1kk:n. Sammutin ja laitoin roippeet kasaan ja yritin sitten uudestaan ja eipä käynistynyt enään eli osaisko joku kertoa missä mättää ku ei viittis (lue: ei oo oikein varaa) viedä Voortille . Tää kaikki alkoi kun pulloperse mopoilija ajoi vasempaan etukulmaan.
Tarkista ilmamäärä mittari toimiiko tai kaasuläpän asentoanturi (tps). Itellä Orion ei lähtenyt käyntiiin mutta ku otti tps:n pois käytöstä niin heti käynnisty.En ole fordisti mutta pari semmoista olen omistanut ja tälläkin hetkellä olis se orion paskana.