Sivu 1/1

2.0 dohc kaasari

Lähetetty: 24 Touko 2010 20:03
Kirjoittaja ars2000
Kaasarissa lukee Weber tldm.Vika on ettei toisiopuolen läppä aukea.
Laite on purettu osiin ja puhdistettu.Ainoan käytöstä poistettu kihnutin on kuvassa olevan rikastin.
Kuva
Käsin läppä liikkuu mallikkaasti,eikös sen alipaineella pitäisi sitä avata?Alipaineletkut on myös hakusessa.Imusarjalta lähtee sytkäboksille,kaasarista ylempi kuvassa bensalinjojen alapuolella olevaan kelloon(?).Kaasarissa läpän alapuolen lähtö tukittu,kuten toinen imusarjassa ja luonnollisesti kuvan rikkinäinen rikastin.

Re: 2.0 dohc kaasari

Lähetetty: 24 Touko 2010 20:42
Kirjoittaja tursas
Eiköhän sitä läppää avaa toi ufo tossa vasemmalla ylhäällä missä lukee Weber ja alipaine sinne kalvolle tulee kaasarin rungon sisältä...eikös se ufosta lähtevä varsi ole kiinn alaläpässä.., avaat ruuvit ja katot varovasti onko kalvo ehjä...

Re: 2.0 dohc kaasari

Lähetetty: 25 Touko 2010 19:18
Kirjoittaja ars2000
tursas kirjoitti:Eiköhän sitä läppää avaa toi ufo tossa vasemmalla ylhäällä missä lukee Weber ja alipaine sinne kalvolle tulee kaasarin rungon sisältä...eikös se ufosta lähtevä varsi ole kiinn alaläpässä.., avaat ruuvit ja katot varovasti onko kalvo ehjä...
Ufo avattu ja syynätty ja kalvo on ehjä.Ufon tanko alkaa kunnolla kaasuttaessa hitaasti vetäytymään sisään,mutta tanko ei ole suoraan kytketty toisioläpän vipuun.Varren päällä oleva holkki on,mutta se liukuu varren päällä. :?:
Jos sen pitäisi olla varmasti jotenkin kiinteänä niin sittenhän vika on siinä.Tiedätkö onko mainitsemani alipaineletkut ok?

Re: 2.0 dohc kaasari

Lähetetty: 25 Touko 2010 20:32
Kirjoittaja tursas
En ole tota tldm:ää ikinä lähemmin tutkinu, mutta ainakin tossa yhessä toisessa kaasarissa (Pierburg) se nimenomaan on ihan kiinteesti läpässä kiinni ja kun kaasun aukasee läppä aukee...