Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kaasarissa lukee Weber tldm.Vika on ettei toisiopuolen läppä aukea.
Laite on purettu osiin ja puhdistettu.Ainoan käytöstä poistettu kihnutin on kuvassa olevan rikastin.
Käsin läppä liikkuu mallikkaasti,eikös sen alipaineella pitäisi sitä avata?Alipaineletkut on myös hakusessa.Imusarjalta lähtee sytkäboksille,kaasarista ylempi kuvassa bensalinjojen alapuolella olevaan kelloon(?).Kaasarissa läpän alapuolen lähtö tukittu,kuten toinen imusarjassa ja luonnollisesti kuvan rikkinäinen rikastin.
Eiköhän sitä läppää avaa toi ufo tossa vasemmalla ylhäällä missä lukee Weber ja alipaine sinne kalvolle tulee kaasarin rungon sisältä...eikös se ufosta lähtevä varsi ole kiinn alaläpässä.., avaat ruuvit ja katot varovasti onko kalvo ehjä...
tursas kirjoitti:Eiköhän sitä läppää avaa toi ufo tossa vasemmalla ylhäällä missä lukee Weber ja alipaine sinne kalvolle tulee kaasarin rungon sisältä...eikös se ufosta lähtevä varsi ole kiinn alaläpässä.., avaat ruuvit ja katot varovasti onko kalvo ehjä...
Ufo avattu ja syynätty ja kalvo on ehjä.Ufon tanko alkaa kunnolla kaasuttaessa hitaasti vetäytymään sisään,mutta tanko ei ole suoraan kytketty toisioläpän vipuun.Varren päällä oleva holkki on,mutta se liukuu varren päällä.
Jos sen pitäisi olla varmasti jotenkin kiinteänä niin sittenhän vika on siinä.Tiedätkö onko mainitsemani alipaineletkut ok?
En ole tota tldm:ää ikinä lähemmin tutkinu, mutta ainakin tossa yhessä toisessa kaasarissa (Pierburg) se nimenomaan on ihan kiinteesti läpässä kiinni ja kun kaasun aukasee läppä aukee...