Nyt on semmonen ongelma että mulla on vaikeeta saada mun Escort -96 katsastuksesta läpi liian korkeiden päästöjen takia.
Hc joutokäynnillä/kierroksilla: 270/76.
Co jouto/kierroksilla: 0.72/0.42.
Lambda: 1.02.
Co2: 13 paikkeilla.
O2: suunnilleen 1.1% joutokäynnillä ja 0.5 kierroksilla.
Katti on kunnossa,
olen vaihtanut lambdaa, uudet tulpat ja johdot, öljyn ja öljysuodattimen, ilmansuodatinta, moottorin lämpötilatunnistinta ja tänään pistin uuden MAFin kiinni koska korjamossa todettiin että entinen oli todennäköisesti rikki kun vedettiin irti se piuha ja auto ei reagoinut mitenkään.
Nyt kun se uusi maffi oli kiinni (ja akulla oli piuhat irti 15 minuutin ajan nollatakseen auton järjestelmää), pistin auton käyntiin ja menin pienelle ajolenkille. Takaisin pihalla aukasin konepeltiä, vedin piuhan maffista irti, ja yllätys, ei reagoinut mitenkään taas vaikka pitäisi sammua tai pörähtää pikkasen ja mennä vikatilaan.
Eli kysymys on että voisiko toi maffin kaapeli olla poikki tai jotain?
Alkaa ottaa päähän toi auto kun olen 3 viikkoa tapellut sen kanssa.
