Ford Focus/Mondeo viidellä eurolla 25 heppaa lisää
Ford Focus/Mondeo viidellä eurolla 25 heppaa lisää
Kattokaas tuo linkki.
Mitenköhän on? Onko kellään parempaa tietoa asiasta?
http://cgi.ebay.de/ECU-CHIP-TUNING-fuer ... dZViewItem
Mitenköhän on? Onko kellään parempaa tietoa asiasta?
http://cgi.ebay.de/ECU-CHIP-TUNING-fuer ... dZViewItem
Kyllä ainakin BMW:n 2,5Tdi koneeseen (sama kuin omegan 2,5tdi) saa vastuksen lisäämällä 22hv lisää. (vai olikohan jopa 24hv)
Tästä löytyy myös Matalamäellä penkitetty tulos ennen ja jälkeen.
Myös tasaisen ajon kulutus putos muutaman desin / 100km
...sitä en tiedä, että onko tuosta haittaa koneelle...
Tästä löytyy myös Matalamäellä penkitetty tulos ennen ja jälkeen.
Myös tasaisen ajon kulutus putos muutaman desin / 100km
...sitä en tiedä, että onko tuosta haittaa koneelle...
volvolandian jannut on laittanut 1Kohm säätövastuksia nuppineuloilla ecun liittimeen tjsp. jolloin oli säädettävissä tehonlisäys, jotkut olivat vielä laittaneen katkaisijan väliin, joka oli kaasupoljinvivustossa, eli kun kaasua painetaan yli puolenvälin, astuu tämä vastus vasta peliin, että pysyy seokset oikeina matalilla kierroksilla. Lisäinfoa volvolandian foorumilla jossain..
Buick Electra 225 Custom '66 403cid SBO
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
Cadillac Seville STS '94 4.6l 32V Northstar
VW Golf '01 1.9TDi PD
No paljonkohan autotehtaat ovat jättäneet ecun karttoihin tyhjää, eli että täydellä kaasulla konetta käytettäisiin vielä hieman laihalla? Ehkä hieman, mutta en todellakaan usko mihinkään 25hp lisäyksiin, varsinkaan vaparikoneissa.
Enemmän kuvittelisin olevan vaikutusta kaikenlaisilla ilmansuodatinkikkailuilla jos niillä vaan saadaan imuilmanlämpötilaa oikeasti laskettua eikä ainoastaan vastuksella huijata ecua luulemaan niin.
Mittaustuloksia odotellessa...
Enemmän kuvittelisin olevan vaikutusta kaikenlaisilla ilmansuodatinkikkailuilla jos niillä vaan saadaan imuilmanlämpötilaa oikeasti laskettua eikä ainoastaan vastuksella huijata ecua luulemaan niin.
Mittaustuloksia odotellessa...
Linkin takaa löytyy tarvikkeet sarjaan "Kukin rikkoo autonsa ihan vapaaehtoisesti". Toimii tai ei toimi, se on sama, tärkeää tuossa on nuo lauseet, jotka vapauttaa myyjän tietty kaikesta vastuusta:
"Dieses Tuning ist nicht TÜV zugelassen(gibt auch keine ABE). Der Widerstand kann aber jederzeit schnell entfernt und wieder eingebaut werden"
Eli sillä vehkeellä (mikä on siis vastus) EI ole TÜV eikä ABE-hyväksyntää, helposti poistettavissa viittaa siihen, että päästöarvot saattaa mennä huonoiksi
"Wer gemäß der Anleitung den Widerstand einbaut, macht das auf eigenes Risiko.
Von unserer Seite aus gibt es keine Garantie bei eventuellen Schäden!!!"
Eli henkilö joka asentaa vehkeen asennusohjeen mukaan, tekee sen omalla vastuulla.
Myyjä ei myönnä mitään takuuta mahdollisten vahinkojen varalle.
Eli en ehkä kuitenkaan OBD II-autoon tuollaista laittaisi. Olenkin erilainen nuori, jos kaipaisin meidän 75 hv fiikkukseen lisää tehoa, ehkä tekisin sen kalliisti, vaihtaisin vahvempaan.
Mutta tuon linkin:
"Und für alle, die beim Tuning auch noch sparen wollen, hier unser besonderer Hinweis
Klicken Sie hier um zu sparen"
***klikkaa tästä***
takaa löytyy ehdoton säästökalu: heti värkkäämään neodyymimagneetit imuilman sisäänottoon ja bensalinjoihin, säästö on heti havaittavissa!!!
"Dieses Tuning ist nicht TÜV zugelassen(gibt auch keine ABE). Der Widerstand kann aber jederzeit schnell entfernt und wieder eingebaut werden"
Eli sillä vehkeellä (mikä on siis vastus) EI ole TÜV eikä ABE-hyväksyntää, helposti poistettavissa viittaa siihen, että päästöarvot saattaa mennä huonoiksi
"Wer gemäß der Anleitung den Widerstand einbaut, macht das auf eigenes Risiko.
Von unserer Seite aus gibt es keine Garantie bei eventuellen Schäden!!!"
Eli henkilö joka asentaa vehkeen asennusohjeen mukaan, tekee sen omalla vastuulla.
Myyjä ei myönnä mitään takuuta mahdollisten vahinkojen varalle.
Eli en ehkä kuitenkaan OBD II-autoon tuollaista laittaisi. Olenkin erilainen nuori, jos kaipaisin meidän 75 hv fiikkukseen lisää tehoa, ehkä tekisin sen kalliisti, vaihtaisin vahvempaan.
Mutta tuon linkin:
"Und für alle, die beim Tuning auch noch sparen wollen, hier unser besonderer Hinweis
Klicken Sie hier um zu sparen"
***klikkaa tästä***
takaa löytyy ehdoton säästökalu: heti värkkäämään neodyymimagneetit imuilman sisäänottoon ja bensalinjoihin, säästö on heti havaittavissa!!!
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
Mikä ettei?
Eiköhän toi ole tarkoitettu turbo diesel autoihin? Kuullostaa kyllä ihan mielenkiintoiselta ajatukselta!
Re: Mikä ettei?
Sori, jäi tuo kääntämättä:eddie61 kirjoitti:Eiköhän toi ole tarkoitettu turbo diesel autoihin? Kuullostaa kyllä ihan mielenkiintoiselta ajatukselta!
Funktioniert nicht bei Diesel Motoren, Turbo-Motoren und Motoren ohne IAT-Sensor!
Eli ei skulaa ja fudaa dieselissä, turboissa ja moottoreissa ilman IAT:tä.
Siispä vaikuttaa hieman kevyeltä humpuukilaitteelta, jolla ei ole mitään tekemistä sellaisten vekottimien kanssa, jolla turbodieselvito laitetaan polttamaan nakkia.
"Hot funk, cool punk, even if it's old junk
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
It's still rock and roll to me"
Autot:
Ford Mondeo Turnier '05 110cid/110hp
Dodge Ram Van B250 '86 225cid/???hp
Support Tommy Castro The Living Rhythm and Blues Legend!
Ich bin ein Speedhunter
Samaa mieltä. Ehkä -2,5hp lähempänä totuutta...Tinde kirjoitti:No paljonkohan autotehtaat ovat jättäneet ecun karttoihin tyhjää, eli että täydellä kaasulla konetta käytettäisiin vielä hieman laihalla? Ehkä hieman, mutta en todellakaan usko mihinkään 25hp lisäyksiin, varsinkaan vaparikoneissa.
Enemmän kuvittelisin olevan vaikutusta kaikenlaisilla ilmansuodatinkikkailuilla jos niillä vaan saadaan imuilmanlämpötilaa oikeasti laskettua eikä ainoastaan vastuksella huijata ecua luulemaan niin.
Mittaustuloksia odotellessa...

Joo vähän ihmettelen, että pelkällä vastuksella sais noin paljon tehoa.
Kun ei noilla ohljemolitavilla ruiskun lisäbokseillakaan paljon mitään tekoa oo ilman koneen imu- ja pako puolen muokkausta.
Voihan se tietty olla, että joissain talousmallin koneissa on niin paljon jätetty varaa ecun ohjelmaan, mutta vähänkin tehokkaammissa vehkeissä kyllä on aika tarkaan käytetty moottorin hengittävyys hyväksi.
Kun ei noilla ohljemolitavilla ruiskun lisäbokseillakaan paljon mitään tekoa oo ilman koneen imu- ja pako puolen muokkausta.
Voihan se tietty olla, että joissain talousmallin koneissa on niin paljon jätetty varaa ecun ohjelmaan, mutta vähänkin tehokkaammissa vehkeissä kyllä on aika tarkaan käytetty moottorin hengittävyys hyväksi.
Sprinter 319 -15, s400 hybrid -10, Mustang GT cabr. -96