Sivu 1/1

Focus TDdi Evry mode?

Lähetetty: 04 Loka 2005 10:41
Kirjoittaja eddie61
Onko kukaan testannut Evry mode vastusta TDdi Focukseen? Tuleeko tehoja tosiaan 10-15hp lisää? Mistähän tuo boxi löytyy mihin kytkentä tehdää 2-3 liittimen väliin? Entä onko kokemusta erillisistä tehobokseista esim. PSI?

Re: Focus TDdi Evry mode?

Lähetetty: 04 Loka 2005 21:02
Kirjoittaja Mkos
eddie61 kirjoitti:Onko kukaan testannut Evry mode vastusta TDdi Focukseen? Tuleeko tehoja tosiaan 10-15hp lisää? Mistähän tuo boxi löytyy mihin kytkentä tehdää 2-3 liittimen väliin? Entä onko kokemusta erillisistä tehobokseista esim. PSI?
Focukseen ei käsitykseni mukaan saa evryä koska pumpulta ei tule määränsäätimen paluusignaalijohtoa eikä myöskään polttoaineen lömpötila-anturin johtoja.

Se jolla on muuta tietoa älähtäköön nyt!

Lähetetty: 10 Loka 2005 19:36
Kirjoittaja mondis
Joo minä haluaisin myös tietoja tdi focuksen virityksestä! Ostin juuri -99 tdi focuksen jossa 90 hv kone ja ois kiva tietää onko mitä mahdollisuuksia vähän piristää tota myllyä! Kaikki tieto tervetullutta, mutta tietääkseni mondeossa eri systeemi, joten ei varmaan kannata verrata siihen!

Lähetetty: 10 Loka 2005 22:34
Kirjoittaja Mkos
mondis kirjoitti:Joo minä haluaisin myös tietoja tdi focuksen virityksestä! Ostin juuri -99 tdi focuksen jossa 90 hv kone ja ois kiva tietää onko mitä mahdollisuuksia vähän piristää tota myllyä! Kaikki tieto tervetullutta, mutta tietääkseni mondeossa eri systeemi, joten ei varmaan kannata verrata siihen!
Vanhemmissa mondeoissa (MK1 ja MK2) on mekaaninen pumppu mitä saa kyllä ruuvattua mutta sitten uudemmissa MK3 on vissiinkin sähköistä pumppua sekä yhteispaineruiskua joita taas ei fordien osalta kotikonstein tehostella.

Lähetetty: 17 Loka 2005 19:35
Kirjoittaja mondis
Nonni! Eikö kukaan tiedä kiisseli vokuksen virityksestä mitään? Onko kukaan testannu edes niitä johtosarjan väliin tulevia boxeja ja onko niistä fakta tietoa tehonlisäyksestä? Toimiiko ne niinku luvataan! Voiko missään kokeilla niiden toimivuutta ostamatta boxia?

Lähetetty: 17 Loka 2005 19:50
Kirjoittaja VesQ
Kone pois nokalta, osiksi, perusremppa plus puristuksia lisää, palotilojen muotoilua, kevyempää osaa (männät, veivit, kampura? yms) venttiilien ja seetien muotoilua/suurennus, kanavat uusiksi, nokka vaihtoon, pumppu kainaloon ja johonkin pajalle, jos turbo niin ahtopaineita lisää, soppaa lisää.

Siinähän ne perus viritys neuvot :wink:

Se on eriasia mitä maksaa mutta halvalla kun ei hyvää saa tai sitten joutuu hommaamaan halvan ja hyvän erikseen

Lähetetty: 18 Loka 2005 17:33
Kirjoittaja Mkos
Englannista saa tilaamalla bluefin mokkulan mikä tulee kiinni diagnostiikkaporttiin. Kovasti kehuvat foorumeilla.

http://www.mybluefin.co.uk/why.htm