Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kyseessä on 92 escort joka nykii melkosesti. mikähän vois olla vikana? tai onhan noita vaihtoehtoja varmaan aikaslailla... ilman putsari vaihdettu. koitin virranjakajaa aukasta muuta pyörähti torksi tyhjää joten sitäkään ei sit varmaan enää auki saa prkl.. ihmeen tiukassa noi. crctä suhuuteltu kaks päivää ja nyt sit väännettiin voimalla ja näin kävi mitenhän sais ton auki. vai kannattaako rueta ettimään vikaa jostain muualta ensin? melkonen poropeukalo oon näitten kanssa
Ootko tulpat ja tulpanjohdot vaihtanu? Luin tekniikan maailmaa, missä niillä oli 1994 escortti bensakoneella, ja siinä oli juuri tota nykimistä joka sitten loppu tulpilla ja johdoilla.
pysyyks käynnis ku painat kytkimen pohjaan? Todennäkösesti on meinaa tulppien läpilyönti, mun esco (samanvuotinen) teki sitä just sen takia. Vaiha tulpat ja johdot.
Jos se ei auta, osta ilmamassa anturin putsaus ainetta ja putsaa anturi, kato ettei siit reiäst mist otat anturin irti (ilmaletkus kii) ei pääs roskii eikä mitää, peitä jollai silkkikankaan palasella se avoin reikä, lyö ainetta anturiin ja anna kuivuu hetki. Sen näkee koska sen on kuiva. siin on 4 sellast hassuu töröö, tod. näk ne anturit just ja sit ku sen oikee kunnol näkee nii takas paikalleen. Jos kumpikaa noist ei auta, sit vast virranjakajan ja pyörijän kimppuun, mutta tuskin se niist johtuu.
nii ja tuli tuos mielee, jos ei tulppien ja johtojen vaihto auta, kurkkaa bensatiet.
Mul oli suodattimen takia edesmennyt kikottimeni samanlainen...
Se on ku se on fordi, vika voi olla missä vaan
Jännitystä ei elämästä puutu...
itellä ainaki tuli pirunmoinen nykiminen kun virranjakan yläpuolella oleva sytytysmoduli oli rikki... oireet ovat että auto toimii 10 min kylmänä jotenkin ja sitten alkaa hirveä pätkiminen... menee rikki jos ei vaihda tulppia ja niiden johtoja tarpeeksi useasti. tosin minulla 89 vuoden 1.6cvh esco.
sarzu85 kirjoitti:pysyyks käynnis ku painat kytkimen pohjaan? Todennäkösesti on meinaa tulppien läpilyönti, mun esco (samanvuotinen) teki sitä just sen takia. Vaiha tulpat ja johdot.
Jos se ei auta, osta ilmamassa anturin putsaus ainetta ja putsaa anturi, kato ettei siit reiäst mist otat anturin irti (ilmaletkus kii) ei pääs roskii eikä mitää, peitä jollai silkkikankaan palasella se avoin reikä, lyö ainetta anturiin ja anna kuivuu hetki. Sen näkee koska sen on kuiva. siin on 4 sellast hassuu töröö, tod. näk ne anturit just ja sit ku sen oikee kunnol näkee nii takas paikalleen. Jos kumpikaa noist ei auta, sit vast virranjakajan ja pyörijän kimppuun, mutta tuskin se niist johtuu.
eli jos kytkin on pohjassa ja auto pysyy käynnissä? on tulppien läpi lyönti? todennäköisestikö?
äh, ku jos se meinaa sammuu ku painat kytkimen pohjaan, kautta ihan vähän jarrutat nii tulpat lyö läpi.
anteeks on kestäny, en oo nopeella muuttotahdillani ja scorpionin korjaukselt tänne kerinny :S