vm-92 scorpio, polttaa valoja.

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
sarzu85

vm-92 scorpio, polttaa valoja.

Viesti Kirjoittaja sarzu85 »

Elikkä... ongelmana tällä kertaa o tuo uus kikotin (mulla kun nuo autot vaihtuu) :D
korppi polttaa valoja, 2 päivän aikana palanu takaparkki, hanttimiehen puolelta ja etuparkki, yllätys, hantin puolelta. Ennen noiden valojen palamista meni hanttimiehen lisäpitkä, eli mistä kiikastaa? Vaikka oon ostanu uudet lamput ja laittanu paikalleen, ei silti toimi. Ajotietokone herjaa ihan koko ajan niistä valoista ja sit hänen mukaansa mulla on kuskin ovi auki.
Mä en enää tiiä missä vika, pakko olla jossa sähköpuolel, koska vaan hantin puoli pimee ja uusien valojen ostaminen ei auta, pimee tyyppi o silti... :S Mistä lähen vikaa ettii?
Tekno

Re: vm-92 scorpio, polttaa valoja.

Viesti Kirjoittaja Tekno »

mittaapa jännite niistä polttimoiden kannoista, kun auto on käynnissä, ja kaveri nostaa kierroksia jonnekin 4k vaikka.

Voi kyllä olla jotain vikaa siinä boksissa joka tutkailee niitä valoja. Se löytyy kuskin jalkotilasta.

Onhan kaikki polttimot oikeanlaisia?
Wanhat Audit 8-)
Tekno / Tenho Ruohoranta
sarzu85

on kaikki polttimot oikeenlaisii :) Jäi mul puolentoist vuoden autokorinkorjaus linjasta jotain mieleen ;) mut pitää pyydellä isäntää painelee kaasuu, se kun ei osaa tehä ees sitä minkä mä osaan, ja mä en oo fiksu :) ilmottelen tänne taas kui mun kävi :)
sarzu85

juuh, en oo muistanu ilmotel... :D Sielt oli sulake kärähtäny, siks poltti hantin puolen valot...
Nyt tarvis jostain saada pyyhkijä mekanismi tohon, mutta kun ei niit oo missään :( Toi on nyt kauniin kelin auto... :D Mahtaisko saman vuotisen sierran pyyhkijä mekanismi käydä tohon scorppariin?????
lexicon69

Viesti Kirjoittaja lexicon69 »

sarzu85 kirjoitti:juuh, en oo muistanu ilmotel... :D Sielt oli sulake kärähtäny, siks poltti hantin puolen valot...
Nyt tarvis jostain saada pyyhkijä mekanismi tohon, mutta kun ei niit oo missään :( Toi on nyt kauniin kelin auto... :D Mahtaisko saman vuotisen sierran pyyhkijä mekanismi käydä tohon scorppariin?????
En usko sierrast sopivan, mulkkarikin vois olla lähempänä?
Vastaa Viestiin