Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mondeo-01 2.0 tdi Laturi ja akku vaihdettu, jonka jälkeen autossa esiintyi tällainen vika. Auto käynnistyy kylmänä ja toimii hyvin, mutta kun ajelee auton lämpimäksi asti ja sammuttaa virran, niin sitten kun käynnistää auton 15 minuutin sisällä uudestaan, niin kone ei ota kierroksia ja laturin merkkivalo palaa. Ei kellään sattuis olemaan tähän jotain lääkettä??? Ja juu se tiedetään, että vaihto toiseen merkkiin olis helpoin ratkaisu
Nykyisin ei paljon kannata hakuammuntaa tehdä kuin testerillä eli vikakoodit esiin ja sitä kautta eteenpäin. Minulla on tunne jotta joku boxi tai rele myöskin vaikuttaa lataus toimintaan tai sen alkamiseen, voin olla väärässä.
Se tässä erikoista onkin kun auto on ollut testerissä kiinni. Se näyttää sellaisissa osissa olevan vikaa, mitä ei ole edes koko autossa. Eli siitä ei viisastuttu yhtään, se takia tässä nyt vähän ihmeissään ollaankin.
rajakivi kirjoitti:Se tässä erikoista onkin kun auto on ollut testerissä kiinni. Se näyttää sellaisissa osissa olevan vikaa, mitä ei ole edes koko autossa. Eli siitä ei viisastuttu yhtään, se takia tässä nyt vähän ihmeissään ollaankin.
Onko tämä vikakoodin luku tehty jossain merkkiliikkeessä vai jossain nyrkkipajalla ? Niin ja onko nuo vikakoodit luettu silloin kun tuo vika on ollut "päällä" ?
Jaa a, enpä muista tällaisesta vielä kuulleeni/lukeneeni
ns.yleisellä korjaamolla, mutta voortin vikatesterillä kyllä vikaa haettu...Itse fordin huoltomies oli ällikällä lyöty asiasta. En tiedä vioista sen tarkemmin, kun itse korjaamon mieskään niitä ei muistanu, kun kyse siis oli osista joita autossa ei edes ole...ollaan siis todellakin sanattomia.. ja kyllä vika oli päällä, kun on luettu..ja kaikki mahdolliset viat nollattu...kai...tiiä näistä...hermoromahdus...
Tulee vain mieleen ajonesto tai moottorinohjaus boxi on saanut siipeensä. Voi olla myös jokin sähköliitos tai jostain on eriste johdosta rikki. Mutta boxia minä arvelisin. 8)
Do dii!!! Nyt tavara kävi sit oikein fordin huollossa, ja sieltä sanottiin että moottorin ohjainlaite on rikki!!! Uus maksaa 1165e+asennus...ihan kiva...mutta yks tuttu autoheebo kyl oli sitä mieltä että koko osa ei voi millää olla paskana ko auto toimii edellä mainitulla tavalla...eli se meinas et siä olis joku kylmäjuotos poikki tai jotain..Mutta onko tällaiset korjattavissa, missä, kuka, miten ja mitä mahtais maksaa???
Tosiaan vielä autoa haettaessa huoltomies vielä väitti vian olevan hehkun valossa, ja et sit ko se ja laturin valo sammuu ja painaa kaasua niin lähtee toimii...toimikin, mutta mitä tämä mahtoi tarkoittaa??? Eihän laturin valo sammu ennen kuin auto on käynnissä tai kun virta on pois.
viilataanko nyt taas kuluttajaa linssiin...? Siis todella sekavaa meininkiä...