Äänimerkki ei toimi

Sähkölaitteet, sähköongelmat, johdot, laturit jne.
orionorion
Viestit: 42
Liittynyt: 24 Elo 2005 23:05

Äänimerkki ei toimi

Viesti Kirjoittaja orionorion »

Eli auto on orion -91 efi. Ei toimi äänimerkki.. Missä vois olla vika? Sulakkeet katoin kaikki ja kaikki on ehjät. En kylläkään löytänyt sulakeboxista äänimerkin sulaketta ollenkaan. Onko sellainen jossain?
Hyvii neuvoja kaipais.
Paco
Viestit: 131
Liittynyt: 22 Heinä 2005 19:41
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Paco »

Äänimerkin sulake oli muistaakseni samassa kun hätävilkkujen. Tarkistan asian kunhan käyn ensin autolla. Ihme autoja nää Orionit. Mulla sano takasumari sopimuksensa irti ihan tosta vaan, ei enää vaan toimi ;D.
Opel Ascona 1,6 '85 (RIP)
Volvo 340 1,4 '87 (RIP)
Ford Orion 1,6i '91 (RIP)
Peugeot 309 1,6i '90 (My lowrider)
orionorion
Viestit: 42
Liittynyt: 24 Elo 2005 23:05

Viesti Kirjoittaja orionorion »

Paco kirjoitti:Äänimerkin sulake oli muistaakseni samassa kun hätävilkkujen. Tarkistan asian kunhan käyn ensin autolla. Ihme autoja nää Orionit. Mulla sano takasumari sopimuksensa irti ihan tosta vaan, ei enää vaan toimi ;D.
Ai se on siellä. Nonii täytyy katella sit heti. Eli siis missäpäin niinku? Kiitos ! :)
On nää orionit ihmeellisii joo... Mut onhan näit vikoja kaikissa autoissa.
Paco
Viestit: 131
Liittynyt: 22 Heinä 2005 19:41
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Paco »

Varokenumero 20 on äänimerkki ja hätävilkut.
Opel Ascona 1,6 '85 (RIP)
Volvo 340 1,4 '87 (RIP)
Ford Orion 1,6i '91 (RIP)
Peugeot 309 1,6i '90 (My lowrider)
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Jos sulake OK, niin ota töötti irti ja kokeile toimiiko suoralla virralla akusta tai akkulaturista.
lalli69

Viesti Kirjoittaja lalli69 »

Ihan normaalia että lopettaa toiminnan jos ei aktiivisesti muista käyttää. :twisted:

Uusi maksaa 2-20€ joten tuskin kukaan menee ainakaan konkurssiin. :wink:
gringo
Viestit: 139
Liittynyt: 27 Syys 2005 12:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja gringo »

Mulla lopetti töötti toiminnan äkillisesti just ennen katsastusta, kun varoksi kokeilin. Jos sulake ei ole palanut niin luultavasti itse tuuttarissa vika, kuten mulla.

Kokeile suoralla virralla.

Biltemasta töötti muistaakseni 5,90e.
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

on tullu leimattua pari 127 hiivattia markkinoilta haetulla kumituttitorvella :lol: ,kattokouruun kiinni siipimutterikiinnityksellä..
ei sieltä mitään junia t...
Monteonisti
Viestit: 3129
Liittynyt: 04 Helmi 2005 22:45

Viesti Kirjoittaja Monteonisti »

Uskosko tuon? :shock: Talvella kätevä? :D Suomessahan lain mukaan sitä ei saa käyttää, miksihän sen pitää toimia? :roll:
hyvonen

töötti

Viesti Kirjoittaja hyvonen »

mulla alko toimii kun sanoin apumiehelle että lyöppäs sitä ruuvimeisselillä pari kertaa.ja samalla kun nyplään sitä nappia. nyt ei ole ollut ongelmia.
janzamar
Viestit: 2668
Liittynyt: 07 Helmi 2005 14:26
Paikkakunta: porvoo

Viesti Kirjoittaja janzamar »

Monteonisti kirjoitti:Uskosko tuon? :shock: Talvella kätevä? :D Suomessahan lain mukaan sitä ei saa käyttää, miksihän sen pitää toimia? :roll:
:) ei sitä ole määrätty missään että pitää toimia sähköllä,kunhan toimii,eikä sijaintiakaan ole määritelty,kunhan on kuljettajan ulottuvilla ja ääni kuuluu :wink:
ei sieltä mitään junia t...
olafu
Viestit: 37
Liittynyt: 23 Heinä 2005 14:39

Re: töötti

Viesti Kirjoittaja olafu »

hyvonen kirjoitti:mulla alko toimii kun sanoin apumiehelle että lyöppäs sitä ruuvimeisselillä pari kertaa.ja samalla kun nyplään sitä nappia. nyt ei ole ollut ongelmia.
Hajosi Sierrasta torvi myöskin vähän ennen katsastusta. Päästi vain hiljaisen *put* äänen kun paino nappia. Löin siihen tunkin varrella samalla kun inssi paino nappia niin lähti pelittään. Inssillä oli hauskaa :lol:
Vastaa Viestiin