Focukseen xenonit?
Focukseen xenonit?
Onko kukaan laitellut -99 Focukseen xenoneita?...onnistuuko?...minkälainen operaatio?...korkeudensäätö ja pesurit löytyy!...mistä ootte hommannu?...mitä maksanu?...minkälaiset kannatta hommata?
Re: Focukseen xenonit?
No korkeuden säätö pitäisi olla automaattinen, ja muutenkin umpio tulee olla xenoneille tarkoitettu, jos aiot lailliseksi.
Itse laitoin -02 mondeoon COBRAN xenonit lyhyille ja pitkille, ja hyvin näkee. Eihän ne tietenkään lailliset ole, mutta leimalla käytettäessä otan ne pois. Cobran xenonit oli suht näppärä laittaa, kun niissä on miniballasti ja kaksipuoleista teippiä ja nippusiteet tuli matkassa. Suosittelen laittamaan myös releen kautta niin ainakin riittää virta, eikä ala valot räpsimään. Relesarjan voi tilata xenonien yhteydessä, ja relesarja käy suoraan xenon-sarjan liittimiin.
Cobran sarjoja löytyy ainakin osoitteesta http://kauppa.erikoistekniikka.com/
Itse laitoin -02 mondeoon COBRAN xenonit lyhyille ja pitkille, ja hyvin näkee. Eihän ne tietenkään lailliset ole, mutta leimalla käytettäessä otan ne pois. Cobran xenonit oli suht näppärä laittaa, kun niissä on miniballasti ja kaksipuoleista teippiä ja nippusiteet tuli matkassa. Suosittelen laittamaan myös releen kautta niin ainakin riittää virta, eikä ala valot räpsimään. Relesarjan voi tilata xenonien yhteydessä, ja relesarja käy suoraan xenon-sarjan liittimiin.
Cobran sarjoja löytyy ainakin osoitteesta http://kauppa.erikoistekniikka.com/
joo,en aatellu lailliseks noita itekään laittaa...jos saa suht pienellä modauksella laitettua noihin vakio umpioihin niin ottaa sit katsastukseen aina pois...toimiiko muuten hyvin noissa cobran sarjoissa tuo lyhyiltä pitkille vaihto?...ja minkälainen on pitkien valokuvio kunsiitä on ollu juttua et olis vähän niin ja näin?...mikä muuten omissas värilämpö?
No mondeossa mulla on kaksi sarjaa: lyhyillä H7R ja pitkillä oma H1. Molemmat ovat väriltään 5000k, eli aikalailla sellaiset valkoiset valoltaan. Muutenhan vaihto pelaa niin kuin normaaleilla halogeeneilla, mutta ensikertaa laittaessa pitkät päälle tulee valon kirkastumisessa viive, kun hehku lämpenee. Kun sen saa lämpimäksi niin sittenhän viivettä ei käytännössä ole. Valokuvio on mun mielestä hyvä- tarpeeksi pitkä ja samalla myös mukavan leveä. Varsinkin leveys ja kirkkaus on mukavia asioita, ehkä kuvion pituus ei niinkään kauheasti mondeossa pitene, kun vakionakin on kohtalaisen hyvät valot.
Tuon ikäisessä focuksessa mahtaa olla hehkuna H4, joten vähän erilainenhan se on kuin H7+H1. Asennus on kyllä helppo: itse tein valojen takakanteen vain pienet lovet, joista vedin johdot - en siis porannut isoa reikää niin kuin ohjeessa sanotaan.
Tuon ikäisessä focuksessa mahtaa olla hehkuna H4, joten vähän erilainenhan se on kuin H7+H1. Asennus on kyllä helppo: itse tein valojen takakanteen vain pienet lovet, joista vedin johdot - en siis porannut isoa reikää niin kuin ohjeessa sanotaan.